Çiçek tarlası gibi çocuk mübarek der misiniz🤣🤣

Çiçek tarlası gibi çocuk mübarek der misiniz🤣🤣

Büyük ihtimalle deri ceketle giderim çünkü motorla giderim yanımda yedek kaskım olur.
Belki gezmek ister.
Korumalı pantolon olur altımda
Korumalı ayakkabı.
Klasik biriyim abartmayı sevmem düz ve basit.
Hayat bu kadar karma karışık iken daha abartılı olmayı çok gereksiz görüyorum.
Tercih etmeyenlere soyleyecek birşeyim yok.
Karar senin hocam tarz senin
neydi o bir şey seksuel ismini unuttum 😂😂 ayy yok ben erkeğe yakıştıramıyorum 🤷🏻♀️
Görür neden görmesin
Diğerine kalem etek giyerse görürsün sister
Cevap
3Cevap
Ayy yok yaa, hiç güzel gözükmüyor. Çiçekli böcekli şeyleri erkeklere yakıştıramıyorum.
Sevdiğim adam sonuçta gelsin yerizzz...
Sevdiğim kadın istediği elbise ile gelebilir
Çok ön yargılı olmam, gömleğinin desenlerine göre karar vermem. Adam gibi adam ise ikinci buluşmayı görür.
Biz yüz milyon buluşmayı görürüz demi bebem 🐻🥰
Sugaragörlümm 💋
Angaranın a sı hayırdır la bebeler beni unutmayın demiş 🤣🤣
Edis Görgülü aklıma geliyor çiçekli gömlek deyince eğer o da onun gibi yakışıklıysa isterse pembe gömlek giyip gelsin
Edise yakışıyor
Evet sakalsız yakışıklı olmayı başarmış kişilerden
Herkesin kendi tercihi elbette ama ben daha maskülen tarzda olmasını tercih ederim.. Keyifli geceler..
Afedersin dostum ama bu gömleğe farklı bir isim bulmuş kadınlar 😀😀 benimde var böyle bir model gömlek valla giymeye çekinir oldum 🙏😂😂😂
İmkansız gibi hadi ütüsüz gömleği anladıkta çilek ne yahu
Benimle buluşmaya gelecek erkek arkadaşım rahat olabilir, istediği elbiseyi giyebilir.
yani bizim dükkandaki nevresim kumalarıda böyle çiçekli nevresim kumaşı geçirmiş gibi
O kendini güldüren erkeklerden de hoşlanıyordur 🤭
cicek gomlegi demek güzel kardeşim gomelgi demek bak güzelim seni üzerim demek eyv
güzel bulmuyorum ya
Goremez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?