İlk buluşmaya jean ve tişört giyip gelen erkekle bir daha görüşülür mü?

Biz kadınlar ilk buluşma olsun on birinci buluşma olsun özenerek hazırlanıyoruz kıyafetin birini giyip cikartiyorz 1 saat ve hatta daha fazla hazırlanıyoruz ve öyle buluşmaya geliyoruz ama erkekler bı kot pantolon ve tişört tamam bu kadar mı yani. pantolon ayakkabı gömlek hoş şık duracak şekilde özenerek hazırlanıp gelmesini haketmiyor muyuz
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! İlk buluşmaya Jean ve tişört giyip gelen erkekle bir daha görüşür müsünüz?
İlk buluşmaya jean ve tişört giyip gelen erkekle bir daha görüşülür mü?
Cevapla