Sevgili yapmak bana hep mantıksız gelmiştir insan tanımadığı biriyle sırf hoşlandı diye gönül ilişkisi kurmak çok saçma?

İnsan önce tanıyacak birbirlerine uygun mu anlayacak sonra gönül ilişkisi kuracak yoksa genelde hayal kırıklığı ile sonuçlanıyor ve iki tarafta yıpranıyor hem sevgili nikâhsız evlilik gibi bir şey görücü usulü gibi sadece hoşlanır sonucu oluyor
Sevgili yapmak bana hep mantıksız gelmiştir insan tanımadığı biriyle sırf hoşlandı diye gönül ilişkisi kurmak çok saçma?
Cevapla