Erkeklerin bazısı yalanı kendine huy edinmiş niye?

Eski flörtleştiğim çocuk sürekli bana seninle evlenmek istiyorum diyordu senden çok hoşlanıyorum diyordu - bende kek gibi inanmadım tabi ama belki dedim çocuk iyi niyetlidir. Hergün instaya kız ekledi sorduğumda yakın arkadaş, çocukluk arkadaşı, kuzenim diyordu veya bilmiyorum nasıl eklendiğini diyordu. Sürekli online oluyordu yanlış anlama gruplardan yazıyorlar diyordu veya hergün benle konuşurken birden hastalanıyordu ve 1 gün yok oluyordu. Sonra bende eklediği kızlara sordum banada yazıyor dediler yani bana veriyordu yalanı. Haliyle sorgulamadan bastım engeli. Ben şunu anlamıyorum hani eline ne geçti bunun? bu bi eğlence mi? boşa vakit kaybi değil mi? bu nasıl bi yaşam tarzı ya yarın evlense baba olsa çocuklarına nasıl bi baba olacak eşine nasıl bi eş olacak cidden acayip sinirlendim yani bide 29 yaşındaydı ayıp günah ya.

Erkeklerin bazısı yalanı kendine huy edinmiş niye?
Cevapla