Trol ya da saçma sapan alakasız yorumlar yazan ergenler sorumdan uzaklassin sikayet edip kaldiririm. Özellikle evli ve tecrubesi olan bana bir kardeş gibi tavsiye verecek beni anlayabilecekler görüş paylaşırsa çok mutlu olurum.###
Şimdi benim durumlar biraz karışık ben mecburi bir evlilik yaptım. Abim sevdiği kızı istedi ailesi vermedi abimde kaçırdı ve şu an evliler. Karşı tarafta ya ikinizi öldürürüz ya da sen de kız kardeşini vericeksin bu işi tatlıya bağlayalım dediler. Ailemde fikrimi bile sormadan verdi bende abim ölmesin diye yüzünü bile ancak aynı eve girince görebildigim bir adamla evlendim. Yabancı bir şehirde yabancı bir insanla birlikte yaşamak gerçekten zormuş. Ailemin sanki tüm kabahat benimmiş gibi bir telefon bile açmaması özlememesi daha da zor gerçekten. Tam 1 ay oldu insan bir gelir görür özler ya.
Adam genç biri çok şükür ama soğuk ve ciddi bir yapısı var çok az konuşuyor. Ayrıca her şeyi var hali vakti yerinde olup bu zamana kadar evlenmemiş olması bana saçma geliyor.
Bana senin istemediğin hiç bir şeyi sana zorla yapmam bana güvenebilirsin artık burası senin evin buraya alış dedi. Bu cümlesinden ve hal ve hareketlerinden ne anlam çıkarmalıyım?
Ayrıca ben üniversite okumak istiyorum daha 19 yaşındayım başımdan bu kadar şey geçti sizce bunu ondan istemem saçma mı kaçar?
Şimdi benim durumlar biraz karışık ben mecburi bir evlilik yaptım. Abim sevdiği kızı istedi ailesi vermedi abimde kaçırdı ve şu an evliler. Karşı tarafta ya ikinizi öldürürüz ya da sen de kız kardeşini vericeksin bu işi tatlıya bağlayalım dediler. Ailemde fikrimi bile sormadan verdi bende abim ölmesin diye yüzünü bile ancak aynı eve girince görebildigim bir adamla evlendim. Yabancı bir şehirde yabancı bir insanla birlikte yaşamak gerçekten zormuş. Ailemin sanki tüm kabahat benimmiş gibi bir telefon bile açmaması özlememesi daha da zor gerçekten. Tam 1 ay oldu insan bir gelir görür özler ya.
Adam genç biri çok şükür ama soğuk ve ciddi bir yapısı var çok az konuşuyor. Ayrıca her şeyi var hali vakti yerinde olup bu zamana kadar evlenmemiş olması bana saçma geliyor.
Bana senin istemediğin hiç bir şeyi sana zorla yapmam bana güvenebilirsin artık burası senin evin buraya alış dedi. Bu cümlesinden ve hal ve hareketlerinden ne anlam çıkarmalıyım?
Ayrıca ben üniversite okumak istiyorum daha 19 yaşındayım başımdan bu kadar şey geçti sizce bunu ondan istemem saçma mı kaçar?
Güncellemeler
+1 yıl
Tarih: 31 Aralık 2022 💔
Güncellemeler
+1 yıl
Her şey için teşekkür ederim. Allah herkesin gönlüne göre versin insallah
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer