Başkaları tarafından hayal kırıklığına uğramıyorum. Herkesten her şeyi bekliyorum. İnsanlara kendime güvendiğim kadar güvenmeyi, kendimden daha fazla değer vermeyi bir süre önce bıraktım kafam da vicdanım da rahat
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Keşke senin kadar olgun olabilsem çocuksu ruhum hemen güveniyor sevdiğine..
Evet.. Cok bekledim askini itiraf etmesini. Iki yil sürdü bu. Sonunda bu tam adim atti aşkını davranış lariyla hissettirdi.. Birden sogukluk geldi bana. Okadar beklemisligin verdiği bir şey bu sanirim. Soguk yapıyorum hala. Neden, çünkü hersey zamanında olmalı. Hevesim kaçtı. Doyduktan sonra masaya gelen yemek gibi oldu. Uzun uzadıya hersey bir hayal kırıklığı.. Sanırım bende onu böyle davranarak hayal kırıklığına ugrattim...