Her insan sevdiği insanla beraber olamıyor malesef , bazen çok sevseniz bile o sevgiyi içinize atmak zorunda kalırsınız. Peki sizin başınıza böyle bir şey geldi mi? Çok sevdiğiniz , sizin yanınız da olsaydı sonuna kadar gideceğiniz insan tarafından orta da bırakıldınız mı?
Sevdiğiniz kişi tarafından hayal kırıklığına uğratıldınız mı hiç?
Kesinlikle doğru bunu anladım. Yani hiçbir beklentim olmadı Allah şahidimdir. Aramadım zorlamadkm benimle ilgilen demedim utanıyordum zaten kolye görürdü alırdım pasta canı çekerdi alırdım ama aldığım cevap buydu 😇 daha önce aşk dediği hissi yaşadığı adam bunu boynuzlamış yarı yolda bırakmış bir adam garip bilmiyorum benim yaptıklarımı biri bana yapsa taparcasına severdim. Allah hepimize sabır güç kuvvet versin inşallah 🙏🏻
Neden takiyim üzerinden 1,5 sene geçmiş ama tek o oldu sevgilim daha cesaretle edemedim bu sene içerisinde mesaj attı at gibi giden it gibi dönüyor da işte artık it oluyor
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
3 ay önce bırakıldım. Seni çok seviyorum ama aşık değilim diyip bıraktı. Dokunmayı bırak yüzüne bakmaya kıyamazdım 3 yıl sevdim.
Gerçek sevginin kullanıldığı , sevenin sevilmediği bir zamandayız dikkat etmek lazım.
Kesinlikle doğru bunu anladım. Yani hiçbir beklentim olmadı Allah şahidimdir. Aramadım zorlamadkm benimle ilgilen demedim utanıyordum zaten kolye görürdü alırdım pasta canı çekerdi alırdım ama aldığım cevap buydu 😇 daha önce aşk dediği hissi yaşadığı adam bunu boynuzlamış yarı yolda bırakmış bir adam garip bilmiyorum benim yaptıklarımı biri bana yapsa taparcasına severdim. Allah hepimize sabır güç kuvvet versin inşallah 🙏🏻
Amin kardeşim inşallah. :)
evet ama suçlusu bendim. bi dilek hakkım olsa kimseyi sevmemiş olmak isterdim ve sevdiğim tek kişiyle evlenmek isterdim.
Allah gönlüne göre versin ne diyebilirim kii.
teşekkürler.
Evet bana sen çok iyisin kötü olacak her şey mi dedi kotuyemi gidecek dedi öyle bir şey ayrıldı ben kötü birisiyim daha iyilerine layıksın dedi
Hep öyle derler genelde. :)
Hiç sevmemiş kandırmış
Birde beni avutuyor
Boşver takma kafana her şey olacağına varır.
Neden takiyim üzerinden 1,5 sene geçmiş ama tek o oldu sevgilim daha cesaretle edemedim bu sene içerisinde mesaj attı at gibi giden it gibi dönüyor da işte artık it oluyor
Evet öyle malesef , eskiler eskiden güzeldi. :)
Arkada olan 33 mesaja bakılırsa İpek pek de haksız sayılmaz
Geçmiş olsun :( az once uğradım hayal kırıklığına soru paylaşmaya gelmiştim bende. :(
Aga bu resmiyet neyin nesi
Defol git başka doktora derdim ben olsaydım 😄
Oldu
Hayırlısı olsun. :)
Âmin
Yok.
Ama uğrattım.