Sosyal medya üzerinden tanıştığım biri var. Onunla konuşuyoruz, olursa evlilik düşünüyoruz fakat o pek konuşmuyor dediğine göre buluşunca kendisini daha iyi ifade edermiş. Biz bir ara konuşmayı bitirdik. Ona benimle ilgilenmiyorsun vb tarzında mesaj yazdım. O da bi bahane buldu bu mesaja müsait değilim gibi. Ertesi gece sesli konuşmak istediğimi söyledim o da yarım saate konuşuruz dedi. Ben de seni bekleyemem uykum var diyip uyudum. O da mesaj atmış bakmış internetim kapalı. Sms de atmış konuşalım mı diye fakat o ara ben uyuyordum konuşamadık. Sabah da mesaj atmış haklısın bizden olmuyor bence de konuşmayalım dedi. Ben de görüldü yaptım. Daha sonra instagramdan gördüğüm bir gönderiyi attım. Kader gayrete bağlıdır diye. O da bu mesajı beğendi. Yaklaşık 1 ay konuşmadık sonra mesaj attım. Konuşmuş olsaydık şimdiye buluşmuştuk dedim. Ondan sonra konuşmaya devam ettik. İlk konuştuğumuz zamanlar samimi olmak istiyordu fakat ben izin vermedim o yüzden mesafeli konuşuyoruz. Acaba mesafe olması iyi mi çünkü ilişki ortada yok sadece birbirimizi tanımak istiyoruz. Uzak mesafe ilişkisi olur mu , bir de sosyal medyadan tanışıp evlenenler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Kimse kimseyi anlamıyor tabi ama bunu mesaja bakarak yargılama çünkü insanlar genelde kendilerini ifade edemezler ve bu yanlış anlaşılmaya yol açar mantıklı olan yanında birisi varken buluşmaya gitmek git ki mimiklerini nadil konuştuğunu sana karşı nasıl olduğunu mesafeli mi yoksa cıvık mi olduğunu hemen anlarsin bunlar ilk bakışta anlaşılan şeyler mesajı geç yazma konusu olarak da bazı erkekler mesaj yazmayı sevmiyor fakat sen yazdığın halde girip mesajına bakmadan çıkıyorsa sorun vardır yoksa işi olan bir kişi ise işinden dolayı yazamaz her ne kadar samimiyet olursa aranızda yine de araya fazla cıvıklık girmemesini sağla çünkü eğer ona bu rahatlığı verirsen kendini salıp dağ ayısı olup çıkar evlenene kadar bunu uygula sınırlarını çiz mutlaka :))😘
06 Yorumla
Soran+1 yılFarklı ve güzel bir bakış açısı yorum için teşekkür ederim 🥰
Soran+1 yılHep mesafeliyim sınırı koruyorum umarım böyle de devam eder
Soran+1 yılKonuşmayı bitirdik : (
Soran+1 yılÇok yoruldum ve üzülüyordum mesaj attım yoruluyorum ve üzülüyorum gibisinden o da yine bahane üretti sonra da konuşmayalım tamam dedi : (
En İyi Cevaplar
Bu erkek arkadaşının mesleği ne tam olarak biliyor musun? Benim sevgilim de öyleydi ilk zamanlar o yüzden çok üsteliyordum aynı senin gibi sonradan öğrendim ne yaptığını her gün saat kaçta gidip geldiğini yoğunluğunu falan…
Eskisi gibi olmamaya çalış çok sık yazma tek basit cevaplar ver ve bitir bide hemen cevap verme yok tabii ki. Bu şekilde onu şaşırtmış olursun seni özlemeye başlar senin farkına varır.02 Yorumla- +1 yıl
Bunu bi tsne kız arkadaşıma denicem
Soran+1 yılRestoranda çalışıyor akşam 5 gece 2 olarak çalışıyor işi çok yoğun fakat isterse 2 dakikasını ayırıp mesajıma yanıt verir. Ama bazen saatlerce bekliyorum cevap alamıyorum. Bazen de müsait olur anında yazar. Acaba morali bozuk olunca mı uzaklaşıyor neden böyle anlayamıyorum. Bazen dediğin gibi yapıyorum ben de ona aynısını yapıyorum. Bu defa o ilk mesajı yazıyor
Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı. Çevremde sosyal medyadan tanışıp evlenen çöm arkadaşım var o düşünce bitti bence nerden tanıştığının pek bir önemi yok.
Aslında ilgili davranmışsın aradaki mesafeyi koruyarak elinden geldiğince fırsat tanımışsın ancak karşındaki kişi fazla pasif kalmış güven vermiyor olsada olur olmasada olur havasında.015 Yorumla
Soran+1 yılBelirsizlik olduğu için net olarak sordum. Benimle konuşmak istiyor musun sence bizden olur mu dedim. Evet konuşmak istiyorum ama evlenir miyiz bilmiyorum ikimiz için de hayırlıysa olsun hayırlı değilse olmasın dedi
Soran+1 yılBen de öyle düşünüyorum da bana netim diyor
Soran+1 yılDoğru evet de yalnız tanımak da istiyorum.
Soran+1 yılSeninle evlilik henüz düşünmüyorum seni tanımak istiyorum mu diyeyim?
Soran+1 yılMesaj yazınca pek umursamıyor sanki bence sesli konuştuğum zaman bunu belirteyim
Soran+1 yılAbi son bir şey diyecem duygusal olarak onu istiyorum fakat mantık olarak pek değil yani kafam karışık
- +1 yıl
Sensin abi gencim ben abla.
Olayda o zaman duygusal olarak zor zamanında tanışmışsın sağlıklı bir zamanda değil, bu tarz durumlara aldanıp yanlış evlilik yapan çöm fazla kadın var. Genel olarak Türk halkı ilk zamanlarda karşılarındaki kişinin ihtiyacına uygun ve duygusal olarak aradığı kişi rolünü oynar zaman içinde ise tarafların gerçek yüzü açığa çıkar.
Soran+1 yılYa benden büyüksünüz diye abi dedim yaşım 23 . En kısa zamanda dediğiniz gibi konuşma yapayım şu anlık birbirimizi tanıyalım falan diyeyim
- +1 yıl
Yani senin için en doğrusu o olur 23 yaş bir çok şey için oldukça yeterli bir yaş ama evlilik büyük bir risk. Sende farkındasın çevrende görüyorsun orada insanlar ciddi anlamda anlayışsız ve korku içinde yaşamaya başladı bu insanları yalan söylemeye rol yapmaya çok fazla itiyor.
Soran+1 yılEvet yaş olarak da evliliği hazır olduğumu düşünüyorum karşı tarafın yalanını yakalamadım fakat bahanesi çok var. Onun harici her şey iyi gidiyor dürüst bi çocuk bana güven verdi
- Aşk İlişkileri konusunda 5,7b cevap paylaştı.
+1 yılİletişimi hemen evlilik ya da bir ilişki için yapma arkadaşin olsun o kişi sonra bir sırdaş sonr güvenip sevgililik evresine geçin herşeyin bir zamanı var hemen buluşup evlenmek kolay değil tanımadan olmaz o tam tanımadığın erkeğin ya da kadının yanına gidilir mi
011 Yorumla
Soran+1 yılYa bizim tanışmamız çok garip ben kafa olarak pek iyi değildim onunla dertleştik beni dinledi. Yardımcı olmaya çalıştı falan ondan sonra ne olduysa birbirimiz evlilik için tanımaya karar verdik. Buluşmayı o çok istiyor ben de o istediği için istiyorum yoksa bana göre o askerliğini yapsın ondan sonra buluşuruz
- +1 yıl
İşe alır gibi askerlik şartı mi istiyorsun cidden 😂😂😂
Soran+1 yılHayır o zamana kadar birbirimizi daha iyi tanırız 😄buluşuruz falan ardında olursa nişan olur öyle gider işte
- +1 yıl
İş tecrübesi diye de evlilik tecrübesi istersin sonra korktum senden 😂😂😂😂
Soran+1 yılYa ne alakası var ondan önce bir ilişkim oldu askerlikten önce buluştuk. Askerliğinin bitmesine 1.5 ay kala terk edildim
Soran+1 yılO yüzden buluşmak için acele etmek istemiyorum korkuyorum eskisi gibi olur diye
- +1 yıl
İlişkide karşılıklı güven olursa hiç bir şey olmaz kafana takma
Soran+1 yılBuluşmak şart mı sence o istediği için kabul etmeli miyim? Çok kararsızım uzaktan da onu iyi tanıyamıyorum çünkü sessiz konuşmuyor
- +1 yıl
İlişkilerde kendi rahatlığını mutluluğunu garantili olacağın zamanı düşün ve işte bunun için emin olmadıkça adım atma kafana takılan soru işareti kalmasın o güne kadar kafandaki her sorunun cevabını bul yoksa güven veremez sana
Soran+1 yılEvet çok güzel açıkladın teşekkür ederim. O zaman merak ettiğim sormak istediğim soruları zamanında sorayım en azından belirsizlik olmaz
- +1 yıl
Kesinlikle
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
33
Cevap
48Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 37,4b cevap paylaştı.
+1 yılZaman sineması sana her şeyi gösterir
06 Yorumla
Soran+1 yılİnşaAllah iyi şeyler olur
- +1 yıl
Swn ne kadar olan yapmaya çalışırsan çalış A dan Z ye kadar iyiysen pek kazanç yok bu dünyada
O yüzden akışına bırak sen sinemanı izle bir film iki film derken her şey netleşir
Soran+1 yılYani bilmiyorum saat 8 de mesaj attım hâlâ yanıt alamadım ilerler miyiz muamma. Devam etmek de istiyorum tek taraflı olmuyor işte
- +1 yıl
Tek taraflı ise boş ver şunu sabahtan akşama kadar seni bsklsten birine sevgini saygini aşkını sakin verme hak etmez. Hak edene vermelisin. Merak etme başkasından etkilenmem diye korkma daha iyisi karşına çıkar
Soran+1 yılAnladım tavsiye için teşekkür ederim
- +1 yıl
Rica ederim hayat sizin tercihler sizin
- Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
+1 yılDoğru kişi diye bir şey yok uyum diye bir şey var
02 Yorumla
Soran+1 yılUyumlu olduğumuzu nasıl anlayacağız
- +1 yıl
Zaman gerek
- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u +1 yılSana iyi davranıyorsa
01 Yorumla
Soran+1 yılSadece bununla olmaz ki herkes sana iyi davranabilir ki yani çoğu kişi ve rol yapanlar çok
Bence yerinde ve çok güzel bir başlangıç yapmışsın. " Kader gayrete bağlıdır" çok güzel bir sözdür ve erkek gayret etmelidir. Bu tabi benim düşüncem. Siz anladığım kadarıyla kapıyı kapatmadan tekrar denemişsiniz. Bence artık giden uğraşan siz olmayın. Karşınızdaki de verici olsun. Ayrıca çok samimi olmadan güzel ifade etmişsiniz durumu. Kesinlikle böyle devam edin derim. Düzeyli ilişki kişileri dikkat etmeye iter. İmkanınız varsa böyle devam edin.
Doğru kişi olup olmadığı biraz ferasetinize kalmış ki buda sizde var gibi. Yani başlangıç için size saygı duyuyor mu? Konuşma sırasında sizin istemediğiniz şeyleri yapmamaya gayret ediyor mu? Yakınlaşma konusunda hassasiyetlerinize dikkat ediyor mu? Bunlar başlangıç için önemli kriterler. Sonrası için ise Şefkat, merhamet ve doğruluk çok önemli. Bunlar var ise diğerleri zaten vardır. Allah gönlünüze göre versin...
14 Yorumla
Soran+1 yılGörüşlerimi dikkate alıyor. Samimi olmayalım dedim ilk zamanlar umursamayarak samimiyi olmaya çalışıyordu sınır koyunca artık mesafeli konuşuyor. Her şey iyi gidiyor fakat mesajlarıma saatlerce yanıt alamadığım zamanlar oluyor bu da benim canımı sıkıyor. Saat 8 de mesaj attım hâlâ cevap yazmadı. Şu an işte fakat istese zaman 2 dakikasını ayırıp mesaja bakabilirdi.
- +1 yıl
O zaman çok üsteleme. Sınır koymak iyidir. Belki de çok rahat biri ve senin yapmak istemediğin şeyler için zorlayacak belki de sebep olacak. İnsanoğlu sabırsızdır. Bazı şeyler vardır. Sadece mayalanması gerekir. Belki bir gün dayansa insan öteki gün olacak iş. Sabırsızlığı yüzünden bozulur. Nasibi ayağının dibine gelir. Bunu kaçırır. İnsan kalbini bazen başkasına açamayacağını bağlandığını sanır. Ancak bu biraz hissi de olabilir. Önemli olan size değer veren ve bunu hissettiren kişi olmalıdır. Mesela bir ilişkiniz var ise 8 de yazdığınız mesaja cevap vermeli. En kötü müsait olmadığını ifade etmeli. Ayrıca kesinlikle sınırlarınız olsun. Bu zamanın yaşam tarzında evlenmeden önce her şeyi yaşayıp tüketmek bazen hiçbir şey bırakmıyor ve geçimsizlikler başlıyor. Dolayısıyla gittiğiniz yol yanlış değil. Sadece bir şeyi yaparken çok yönlü düşünün ki buda var sizde.. Yönlülükten kastım önce vicdana sonra duyguya ve en son akıl ile birleştirip bakmak lazım. Çok sevebilir insan ama sevgi karşıdan alındığında sevgidir. Yani bunu akılda bir ölçüye vurmak lazım.
Soran+1 yılHenüz pek ilişki sayılmaz birbirimizi tanıyoruz. Herhalde samimi olsaydık anında yazardı ayy kafamı karıştırıyor bilmiyorum
+1 yılUzak mesafe ilişkisi çok zor çok sabır ve emek istiyor anlayış, günde en az 1 defa görüşmek zorundasın çünkü aklın kalıyor merak ediyorsun. Ulaşamayınca tedirgin oluyorsun. Normal bir iliskide güven ne ise uzak mesafe ilişkisinde de güven 2 katıdır. Sadakat çok önemli ve sana sadık olduğunu sana hissettirmeli. Özlediğin zaman yanına gidip göremezsin mesela çok uzakta ise. Dokunamazsın zor gerçekten.. Bu saydıkları yoksa o ilişki de yürümüyor..
06 Yorumla
Soran+1 yılHep konuşamıyoruz müsait olamıyor çok zor ya
- +1 yıl
Mesaj yazabilir ama bu konun üstünde durmanı tavsiye ederim çünkü aksi taktire sadakatsizlik güvensizlik oluyor. Bizzat yaşadım bunu o yüzden
- +1 yıl
Çok meşgul olan insan 5 dk canım nasılsın seni özledim yazabilir eğer onjn için önemli isen.
Soran+1 yılDemek ki o kadar da önemli değilim. Bahanesi çok var ya
- +1 yıl
O zaman kendini geri çek biraz. Çok meşgul görün. O sana yazdığında görüşmek istediğinde görüş ama ilgisiz de olma. Ne sıklıkla görüşüyorsunuz
Soran+1 yılHenüz görüşmedik :(
Uzak mesafe mi var aranızda doğru mu anladım? İlk başta herkes iyi sonra kıvırmaya başlıyorlar bunun niyeti ciddi falan değil kusura bakma ama erkekler maalesef böyledir takılmalık ilişki arıyor anladığım kadarıyla ve sende uzaktasın ozaman napsın seni veren varken sevene sıra gelmezmiş 🙄
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet uzak mesafe ilişkisi çok zor ya
+1 yılCanım benim bak şu an sana ne yasatiyorsa evlenince de onu yaşatacak birebir değişir düzelir diye bekleme.. Kaderine müdahale etmek istemem ama tablo belli , kapasite belli. Ve o insan vefa sadakat fedakarlık ile zaten bunu sana hissettirecektir. Sevgi şüpheye yer vermezz. Bak sende soru işaretine düşmüşsün. Dilerim çok mutlu ve huzurlu olursun yaşamında.🙏🏻🌸🕊️✨💐
02 Yorumla
Soran+1 yılİşte ben de aynısını düşünüyorum şu an neyse ilerde o olacak mı diye. İlerde aynı şey olursa sıkıntı. Çok teşekkür ederim hoş yorumunuz için🥰☺
- +1 yıl
♥️🙏🏻
Sosyal medyadan tanışıp böylesine ciddi bir yola koyulmak bana pek mantıklı gelmiyor. Gerçekte oturup konuşmadan birbirini tanımadan olmaz. İnsanlar sosyal medyada kendilerini farklı gösterebilirler; bazı huyları, kişiliği ve karakteri nedir tam olarak anlaşılmaz. Eğer birlikte olmayı istiyorsanız bence bir an önce görüşmeniz lazım. Devam etmeyi de bitirmeyi de sosyal medya üzerinden yapmamak lazım.
04 Yorumla
Soran+1 yılBu yorum bayağı iyi. O zaman askere gitmeden evvel buluşmak istediğimi mi söyliyeyim? Eğer ki buluşursak 2 ay içinde buluşabiliriz. Sonra askere gideceği için 6 ay bulaşamayacaz
Soran+1 yılTamam teşekkür ederim
- Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.
+1 yılSenin sorunlarını kendi sorunları yapmalı sen sıkıntılarını anlattığında dikkatlice dinleyip çözüm bulmalı ve bundan asla yorulmamalı ikinizin de birbirinizi mutlu etme odaklı bir ömür geçirmeniz lazım
03 Yorumla
Soran+1 yılHer şeyi kafana takıyorsun geçmişi unut boş ver diyor. Ben de biraz geçmiş odaklı yaşıyorum o da buna kızıyor. İlk tanışmamızda çocuğa engel attım bilmiyorum o kadar şey konuştuk hâlâ benimle konuşuyor o da garip geliyor. Başkası olsa çoktan gitmişti
- +1 yıl
Bu iyi bir şey bence gidişat iyi ben olsam güvenirdim bunu bulmak da zor
Soran+1 yılOna güveniyorum fakat mesajlarıma bazen saatlerce cevap vermiyor müsait değilim iş yoğun falsn diyor
+1 yılÇok kolay iki yolu var.
1 ) sosyal medyasında senin için değişiklik yapıyorsa
2 ) Sürekli seninle ilgileniyor ve kendinden feragat edip sorunları çözmeye çalışıyorsa.
Bencil değil ve ilişki için emek veren kişi doğru kişidir03 Yorumla
Soran+1 yılBenim için hiçbir şey yapmadı ben de ondan bir şey istemiyorum ki. Şu an her şey iyi gidiyor fakat daha fazla ilgilenmesini istiyorum o da az ilgileniyor mesela 5 saattir mesajıma cevap vermiyor
- +1 yıl
İşi olduğunu söyleyip atmıyorsa okey ama bir şey belirtmeden atmıyorsa ölmüş olabilir. Haydi eyvallah
Soran+1 yılBu defa bir şey söylemedi normalde açıklama yapıyordu ben de bir şey sormadım
- Aşk İlişkileri konusunda 12,2b cevap paylaştı.
+1 yılKısa ve öz ;
- Şüphe, tereddüt ve endişe yoğunluğu varsa, Güven yoksa, doğru kişi değildir.
cut.
03 Yorumla
Soran+1 yılGüven var çok şükür. İstediğim sadece müsait anında cevap vermesi saatlerce mesajıma yanıt alamayınca bi bahane üretmesin istiyorum
- +1 yıl
Sanırım koyduğunuz mesafe işini kendisi abartıyor biraz.
Soran+1 yılAynen öyle bu da canımı sıkıyor
+1 yılSorman gereken 2 soru var
Ban bu adamla çocuk yetiştirebilir miyim
Ben bu adamla konuşabilecek miyim?
Evlilik öyle yaşanmadan anlaşılacak bitir olgu değil.01 Yorumla
Soran+1 yıl2 soru da olumlu şu an
- Aşk İlişkileri konusunda 10b cevap paylaştı.
+1 yılBu iş sosyal medya üzerinden olmaz.
Birlikte 2 yıl gibi bir süre birlikte olursunuz onu tanırsınız içine sinerse evlenirsin01 Yorumla
Soran+1 yılAynen böyle çok zor
+1 yılHenüz daha tanışma aşamasındasınız Emin olman gerekir insanlara güvenmek zor İnşallah zaman güzel şeyler getirir
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet tam olarak birbirimizi tanımıyoruz zamanla daha iyi olacak diye düşünüyorum. İnşaAllah öyle olur
Kadınlar niye böyle kurar kafasında anlamıyorum? Adam istemiyor işte illa olsun diye nedir bu çaba?
01 Yorumla
Soran+1 yılİstemiyorsa neden konuşmaya devam ediyor?
- Aşk İlişkileri konusunda 4,1b cevap paylaştı.
+1 yılSosyal medyada tanışıp bolca vakit geçirip birbirinizi tanırsanız uyumu yakalarsanız sağlıklı ve mantıklı bi ilişki olur
07 Yorumla
Soran+1 yılPeki mesajlarıma geç cevap veriyor ne yapmam lazım ben de mi aynısını yapayım
- +1 yıl
Bence sadece ona yoğunlaşma başkalarını da tanımaya bak özellikle yakın çevremden birilerini
- +1 yıl
Seni en ufak şey için bile düşündürür kafanda soru işareti bırakan birini bence tanımaya değer bile görme
Soran+1 yılArkadaş çevrem yok ne kız ne erkek
Soran+1 yılEvet işte kafamda sürekli sorular oluyor belirsizlik beni yoruyor
- +1 yıl
Sanaldan denk gelir daha yakın çevre de
Soran+1 yılUmarım
+1 yılYüz yüze görüşmeyi bir an evvel gerçekleştirmeden hickimseyi sanal ortamlarda tanyamazsin. burnunun dibindekini yeri geliyo taniyamiyo insan
03 Yorumla
Soran+1 yılHaklısınız buluşmak şart o halde
- +1 yıl
E tabiki bi kafede filan bı iki saat bı kahve içseniz bile az buçuk zaten bi izlenim edinirsin hakkında
Soran+1 yılPeki yorum için teşekkür ederim
+1 yılKocan seni 60 yaşında da aldatabilir çünkü insan sürekli değişim halindedir bu yüzden bence doğru insan yok doğru davranışlara sahip insan var
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 858 cevap paylaştı. uzak mesafe ile ilişki yürümez yürüseydi ben şimdiye evlenmiştim 😅
03 Yorumla
Soran+1 yılYürüyor fakat karşındaki insanı şyi tanıyınca sorun olmuyor
Soran+1 yılBuluşma da olur
+1 yılSaygı ve sevgi ile yaklaşır, sorun olur mutlaka, sorunu çözmeye odaklı ise, ben değil biz diyorsa doğru kişi demek için bazı adımlar
00 Yorumla
+1 yılSanırım biraz tanımaya fırsat vermeli, ona küçük imtihanlar yapılabilir, tepkileri test edilebilir.
02 Yorumla
Soran+1 yılMesela nasıl testler
- +1 yıl
Ufak bir şeyde sinirlemecek mi mesela
+1 yılPek anlayamayız, biraz gözlem, biraz zeka, çokça şans işi sanirim
04 Yorumla
Soran+1 yılPeki siz evli misiniz
- +1 yıl
Soru sizinle ilgili.
Soran+1 yılSadece merak ettim neyse sormadım sayın
- +1 yıl
😊 evliyim merakta bırakmış olmayayım iyi geceler
- Aşk İlişkileri konusunda 4,4b cevap paylaştı.
+1 yılAyrıl gitsin sürüncemede belli ki en dadik olan da bun
04 Yorumla
Soran+1 yılSevgili değiliz birbirimizi tanımaya çalışıyoruz
- +1 yıl
Yüzyüze konuşmadıktan sonra bi adı olmaz sonsuza kadar konuşsan ne yazar
Soran+1 yılBuluşursak iyi olur da bakalım
- +1 yıl
Çok zor
- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılAçıklamayı okumadım sadece soruya cevap veriyorum “anlayamazsın”
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 649 cevap paylaştı. Anlayamazsın, 50 yıl sonra bile bi hareketi bitirebilir algıyu
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılanlayamasınız bunu aynı eve girince ve zaman geçirince evin içinde anlaşiliyor
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı.
+1 yılHiçbir şekilde anlayamazsın doğru kişi olduğunu. sadece bakarsın kafana uyuyor devam
00 Yorumla
+1 yılSosyal Medya işleri sakat...
Ben o kadar hikayeye tanık oldum Sosyal medyada fingirdemeye dahil ama mutlu sonla biteni hiç görmedim... Hep bi trajediyle bitiyor bu işlerin sonu..03 Yorumla
Soran+1 yılSiz mi yaşadınız yoksa başkalarından mı bahsediyorsunuz
Soran+1 yılYalnız her zaman kötü bitmiyor ki
- +1 yıl
Bizzat tanık olduğum hikayelerden bahsediyorum... Sosyal Medya vasıtasıyla başlayan fingirdemelerin sonu iyi bitmiyor maalesef..
- Aşk İlişkileri konusunda 6,5b cevap paylaştı.
+1 yılZamanla anlayacaksın.
11 Yorumla- +1 yıl
Anlarlar zamanla herkes.
+1 yılAdam biraz tutarsız davranıyor gibi güven vermedi. Ayrıca bence daha buluşma olmadan evlilik gibi şeyler konuşulmamalı.
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet o yüzden onu anlayamıyorum net değil fakat netim diyor
Zamanla dur tanı bence zaman herşeyin ilacıdır derler uzaktan yakından her türlü tanı tanımaya çalış derim😊
04 Yorumla
Soran+1 yılBana biraz sabır lazım sanırım çünkü acele ediyorum
Soran+1 yılBu güzel yorumun için teşekkür ederim 🥰❤
İstek attm kabul edermisn takiple bisy syliycm
13 Yorumla
Soran+1 yılEvet bekliyorum?
Soran+1 yılSelam yazıp takipten çıkmışsın mesaja yanıt veremiyorum
Çok güzel bir evlilik olur bence... Olsa bile bu gidişle seneye ayrılırsınız.. 👍
01 Yorumla
Soran+1 yılBu nasıl bir yorum öyle 😄 iyi bir yorum mu kötü mü anlamadım
Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı. Yaşamadan bilemezsin kader diye bişey var
50 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılşimdi burada geçmiş mühim. Geleceğin aynası neticede. Kirlenmiş birisini çocuğunun annesi yapmak istemezsin en basiti. Bu birinci kural.
00 Yorumla
+1 yılbir parayı alırım yazı tura atarım zaten şans bizde ne gezer
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılİçine girmeden ayni evde yaşamadan kimseyi tanıyamazsın. Ama ilk zamanlar birazcik karakterini belli eder.
01 Yorumla
Soran+1 yılİnsanları tanımak çok zor bir de evleneceğin insansa 2 kat daha zor. Şu an iyi gidiyor bakalım
Gizli Üye(36-45)+1 yılOlmaz fazla uzamış biz hemen buluştuk 1 ay icinde
126 Yorumla
Soran+1 yılEe sonra ne oldu
Cevap sahibi+1 yılEvlendik
Soran+1 yılAranız nasıl peki
Soran+1 yılHayırlı olsun bu arada
Cevap sahibi+1 yılİyi ya 8 yıl oldu
Soran+1 yılÇok güzel
Cevap sahibi+1 yılErkekler kaçıyor şimdi evkikten
Soran+1 yılBana daha erken diyor nasıl evlenecez diyor
Soran+1 yılAynen öyle haklısınız
Cevap sahibi+1 yılMaddi durumu olmayabilir
Soran+1 yılTam olarak öyle
Soran+1 yılAbla seven insan her müsait anında yazmaz mı sence?
Cevap sahibi+1 yılYazar ama kendini ağırdan satiyor
Soran+1 yılBunu hiç düşünemedim çok mantıklı bu da olabilri
Cevap sahibi+1 yılSende öyle yap bakalim ne olacak bekle iletişimi o başlatsın olmadı yol ver
Soran+1 yılSaat 8 de mesaj attım hâlâ cevap vermedi şu an çalışıyor fakat 5 dakika da olsa insan mesaja bakmaz mı ya
Soran+1 yılO zaman senin dediğin gibi yapayım kısasa kısas mantığı
Cevap sahibi+1 yılAaa
Cevap sahibi+1 yılÖnemsemiyor seni o şey yap üzerine git iltifat et yem göster ona sen çok iyisin ilkkez birine aşık oldum böyle duygum ilk defa seninle yaşıyorum gibi sonra ona adıyla hitap et bekle bak nasıl geliyor kısa mesaj lar iltifat dolu ilgilenmiyorsun filan dme sana gelincede icabına bakarsın alirmisin satarmisin ben bilmem istiyorsan tabi
Cevap sahibi+1 yılKaç yaşında bu arada
Soran+1 yılValla çok kararsız kaldım bilemiyorum
Soran+1 yılO 22 ben 23 ama aramızda 6 ay falan var
Cevap sahibi+1 yılSeni beğeniyorum de bakalım ne dicek
Soran+1 yılŞimdi mesaj mı atayım
Cevap sahibi+1 yılDiğeri görsün bekle sonra iltifatlara başla kısa kısa hergun sıkma ama
Soran+1 yılTamam olur öyle yaparım
Gizli Üye(30-35)+1 yılbu devirde evlenme kararı almak her şeyden daha zor seçimlerinizi iyi yapın
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet doğru o yüzden bu konu hakkında çok düşünüyorum
Gizli Üye(30-35)+1 yılDogum harita dan ya da zamanla ya da onun arkadaslara sordur nasil biri dir diye.
02 Yorumla
Soran+1 yılBi akrabasına denk geldim iyi biri dürüst sevdiğiyle ciddi düşünecek biri dedi
Cevap sahibi+1 yılakraka degil de kanakalara, hem sen kendin somayacakin, baska biri erkek sorsun. se n kendin sorarsan herkes iyi diyecek tabi.
- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılŞimdiye kadar ne kadar tanıdın
02 Yorumla
Soran+1 yılPek tanıdığım söylenemez o yüzden daha iyi tanımak istiyorum. Daha iyi tanışmak için de buluşmamız gerektiğini söylüyor
- +1 yıl
Konuşarak tanıyacağını mı düşünüyorsun. Uzaktan bakarak...
- Aşk İlişkileri konusunda 470 cevap paylaştı.
+1 yılAnlayamazsın deneyip yaşayıp görmen lazım
02 Yorumla
Soran+1 yılEvlendikten sonra anlayacaksın doğru kişi mi değil mi böyle de olmaz ama
- +1 yıl
O zaman evlenme
Aşk İlişkileri konusunda 587 cevap paylaştı. Çabalayan taraf hep sen olmuşsun
016 Yorumla
Soran+1 yılEvet biraz da o çabalasın istiyorum
Soran+1 yılEvet
Soran+1 yılTam da dediğin gibi oldu konuşmayı bitirdik : (
Soran+1 yılÇabanın ç si yoktu
Soran+1 yılUzak mesafe ilişkisine tövbeliyim artık
Soran+1 yılYaşın 20 mi
Soran+1 yılSeninle özelden konuşabiliyor muyuz belki kanka oluruz falan znnsns yanş sen de istersen
Soran+1 yılMesaj atamıyorum
+1 yılNe iş yapıyor?
04 Yorumla
Soran+1 yılÖnemi yok ki şu anki işinden çıkacak zaten
Restorantta çalışıyr8- +1 yıl
Hımm ya sen?
Soran+1 yılÇalışmıyorum iş bulamadım
- +1 yıl
Hakkında hayırlısı
Ailecek tanışın aileler kadar versin
03 Yorumla
Soran+1 yılAnnemden tanımadı ama istemiyor
Soran+1 yılYani konuşmayayım mı
+1 yılDetaylara odaklanarak.
04 Yorumla
Soran+1 yılNe gibi detaylar
- +1 yıl
Sosyal medya örneğin. Kullandığı platformlar, attığı yorumlar, favlar.
Sinirli biri değilim diyorsa boş bulunduğu bir aninda onu sinir etmeye çalışarak.
Küfür ediyor mu, bencil mi, merhametli mi vs.
Sorup cevabını beklemektense pratiklerle anlamaya çalısarak, tabi onu test ettiğini kendisine hissettirmeden.
Senden evlilik öncesi cinsel taleplerde bulunuyor mu örneğin.
Yani sözün özü söze değil davranışlarına odaklanıp bunlardan anlamlar çikararak.
Soran+1 yılAnladım teşekkür ederim
- +1 yıl
rica ederim.
+1 yılSosyal medya ya halen güveniyor musunuz siz.
03 Yorumla
Soran+1 yılNiye güvenmeyelim sanki dışarıdaki insanlar çok güvenilir de sosyal medyadakiler mi güven vermiyor
- +1 yıl
Peki umarım iyi biridir.
Soran+1 yılUmarım☺
Anlayamasın evlilik şans oyunu
11 YorumlaHeyecanlandıracak onu görünce mutlu hisetcen ve
00 Yorumla
+1 yılseninle ilgilenmiyor bile boşa çaba sarf ediyon
00 Yorumla
+1 yılDavranış, fedakarlık, araştırma
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılAynı evde yasa 2 3 ay anlarsın
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılDoğum tarihine bakarak :D
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 711 cevap paylaştı.
+1 yılZamanla ne kadar uyup uymadığınız anlaşılır
00 Yorumla Aradan uzun bir zaman geçmesi gerekiyor
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 13,3b cevap paylaştı.
+1 yılBu anlamda idi bosanan olmaZ idi
00 Yorumla
+1 yılAnlasa biteceğini düşünüyorsan olur
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılanlarız heralde onu da
01 Yorumla
Soran+1 yılNasıl işte
Aşk İlişkileri konusunda 12,7b cevap paylaştı. sekız sene nişanlı kalmadan asla ögreneemzsın
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 31,3b cevap paylaştı. Doğru kişi diye bişey yok
00 Yorumla- Devamını Gör (21)
Devamını Gör(66)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Evlenmeyi düşündüğümüz kişinin doğru kişi olup olmadığını nasıl anlarız?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer