Evlenmeyi düşündüğümüz kişinin doğru kişi olup olmadığını nasıl anlarız?

Sosyal medya üzerinden tanıştığım biri var. Onunla konuşuyoruz, olursa evlilik düşünüyoruz fakat o pek konuşmuyor dediğine göre buluşunca kendisini daha iyi ifade edermiş. Biz bir ara konuşmayı bitirdik. Ona benimle ilgilenmiyorsun vb tarzında mesaj yazdım. O da bi bahane buldu bu mesaja müsait değilim gibi. Ertesi gece sesli konuşmak istediğimi söyledim o da yarım saate konuşuruz dedi. Ben de seni bekleyemem uykum var diyip uyudum. O da mesaj atmış bakmış internetim kapalı. Sms de atmış konuşalım mı diye fakat o ara ben uyuyordum konuşamadık. Sabah da mesaj atmış haklısın bizden olmuyor bence de konuşmayalım dedi. Ben de görüldü yaptım. Daha sonra instagramdan gördüğüm bir gönderiyi attım. Kader gayrete bağlıdır diye. O da bu mesajı beğendi. Yaklaşık 1 ay konuşmadık sonra mesaj attım. Konuşmuş olsaydık şimdiye buluşmuştuk dedim. Ondan sonra konuşmaya devam ettik. İlk konuştuğumuz zamanlar samimi olmak istiyordu fakat ben izin vermedim o yüzden mesafeli konuşuyoruz. Acaba mesafe olması iyi mi çünkü ilişki ortada yok sadece birbirimizi tanımak istiyoruz. Uzak mesafe ilişkisi olur mu , bir de sosyal medyadan tanışıp evlenenler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Evlenmeyi düşündüğümüz kişinin doğru kişi olup olmadığını nasıl anlarız?
Cevapla