Merhaba arkadaşlar. maalesef bir çıkmazdayım ve sizlerin fikirlerinizu almak istiyorum. Kız arkadaşımla 1 yıldır uzak mesafe ilişkisi yaşıyoruz. Her şey çok güzel ilerliyor, mutluyuz birbirimize güveniyoruz ama bu 1 aydir sevdiğim kız bana inanmiyor. Bana eskisi gibi değilsin diyor ve hiç bir dediģime inanmıyor maalesef. Ona her sabah günaydin her gece iyi geceler diyorum. Ben fransa'dayım o türkiye'de ve burada saat farkı var.. normalde biz burada saat 12de uyanıriz yani türkiyenin 14:00'ı ama ben günaydın demek icin sabah 6da uyanıyorum her gün ona hediyeler gönderiyorum romantik mesajlar atıyorum her fırsatta ariyorum.. Şimdi niye bilmiyorum bu 1 aydır bana eskisi gibi değilsin diyor ve hic bir dediğime inanmıyor.. yalan söylüyorsun diyor bana.. bana hiç bir şey yapmiyorsun diyor halbuki eskisi gibiyim ben değiştiğimi sanmıyorum.
Fikirlerinizi yazarsanız sevinirim🙏
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer