Sevdiğim çocuk kilom yüzünden benimle sevgili olmak istemiyormuş, mesafemi koymalı mıyım?

23 yaşında 165 boyunda 99 kilo bir kadınım. 8 yıldır koşulsuz sevdiğim biri var. Aynı zamanda eski sevgilim. 5 yıldır görüşmüyorduk fakat kendisi bana olan kötü davranışlarından pişman olduğu için 1 yıl önce bana mesaj attı ve af diledi. Tekrardan arkadaş olmak istediğini söyledi. Son 1 senedir çok yakınlaştık beni sosyal medya üzerinden arkadaşlarıyla tanıştırdı ama yüz yüze değil. Arkadaşları da onu sevdiğimi biliyor ve bizim birlikte olmamızı destekliyor. Ama sevdiğim çocuk benimle sevgili olmak istemiyor sadece flört etmek fiziksel temas kurmak istiyor. Bunu kendisi açık açık söylüyor zaten. İlişkiye girme gibi şeyleri konuştuk hayal ettik ama yapmadık uzun zamandır tanıştığımız için o tarz konularda bir çekincemiz yok. Benden hoşlandığını kendi ağzıyla söylüyor her halinden anlıyorum içten içe beni sevdiğini. Ama buluştuğumuzda baş başayken öpüşüp sarılıp elimi tutuyor, toplum içinde ayağım acıdığı için koluna girdiğimde bile “biz sevgili değiliz biliyorsun değil mi?” diye soruyor. toplum içinde sanki benimle görünmek istemiyordu ama bunu ona yakıştıramadığım için bilinçaltımda hep yok ya ondan değildir diyip geçiştiriyordum. Dün onun arkadaşıyla konuştuğumda “Ben birlikte olmanızı çok istiyorum onunla da konuştum daha çok seven birini bulamazsın dedim ama bana da sana dediklerinin aynısını dedi” dedi. Sonra arkadaşı bana “bir şey söyleyeceğim ama aramızda kalacak, kanka biliyorum bu konudan hoşlanmadığını ama spor yap” dedi. Bozuntuya vermedim “anladım” dedim. Arkadaşı beni hiç gerçekte veya fotoğrafta boydan görmemişti yani kilolu olduğumu sevdiğim çocuk anlatmış ona. İnanın anlıyorum kimse dış görünüşünü beğenmediği biriyle sevgili olmak istemez ama ben onun için canımı verecek seviyede severken, 8 yıl boyunca onu beklerken, hasta olsa sakat olsa onu bırakmayacakken onun benim hakkımda arkadaşlarına kilolu diye bahsettiğini öğrenmek çok koydu. Ben daha önce de kilo verdim nasıl yapıldığını iyi biliyorum bu konuda bir problemim yok dişimi sıksam 6 ayda yine eski zayıf halime dönerim ama beni dış görüşünüşüm yüzünden reddeden birine aynı gözle bakabilir miyim? Kalbim inanılmaz kırık. Şeytan diyor 3-4 ay görüşme birden karşısına zayıf halinle çık. Bunu yaparım. Ama evlilik düşündüğüm biri beni görüşümden dolayı yargılıyorsa onunla artık evlilik hayali kurabilir miyim? Çocuğumuz olduğunda kilo alırsam yine aynı gözle bakar mı bana? Bu durumu öğrendikten sonra ona nasıl davranmalıyım soğuk mu yapmalıyım mesafe mi açmalıyım? Lütfen akıl verin çok huzursuzum.

Sevdiğim çocuk kilom yüzünden benimle sevgili olmak istemiyormuş, mesafemi koymalı mıyım?
Cevapla