Evlilik amacıyla biriyle tanıştım ama beni beğenmemiş. Bende sorun mu var?

Evlilik amacıyla biriyle tanıştım ama beni beğenmemiş. Bende sorun mu var?
Evlilik amacıyla biriyle tanıştım ama beni beğenmemiş. Bende sorun mu var?

Yakın arkadaşım eşinin arkadaşıyla tanıştırmak istedi evlilik amaçlı görüştük fakat adamı görseniz sırık boylu çok çirkin biri. Bende o gün istemsiz davrandım sonradan demişki benim kriterlerim var uzun boylu zayıf sarışın istiyorum kız bunu sonradan söyledi az da olsa kötü hissettim kafaya taktım bende olan kusurları değiştirmem mi lazım diye 🙁😒?

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaslar görüştüğümüzde aklımdan geçen şeyleri söylemedim belirtiyim beğenmemiştim yalandan utandım dedim çekindim dedim hepsi bu aradan üç beş ay geçmiş arkadaşım yeni söylüyor beyfendinin kriterleri varmış uzun zayıf sqrı istiyomus Bnde neye uğradığımı şaşırdım bu sırık çirkin lafını kendi kendime söyledim
Evlilik amacıyla biriyle tanıştım ama beni beğenmemiş. Bende sorun mu var?
Cevapla