+1 yılOnun için sırık ve çirkin demen uymamış. Yorumlara baktığım kadarıyla yüzüne dememissin helal olsun bu hareketini takdir ettim. Arkadaşının bunu demesi hoş olmamış. Herkesin zoruna gider tabiki. Kendin için ne yaparsan yap. Kimseye kendini begendirmeye çalışma. Seni seven bu halinle sevsin. Sevmeyen gidebilir. Abazan olmayan herkesin bir kriteri vardır. Abazan için nefes alsın yeterdir. Tercih meselesi yani. Kendini daha iyi hissetmek istersen spor yaparsın makyaj v. s. ama bunu bir erkek için yapma
04 Yorumla
Soran+1 yılİşte arkadaşıma ve eşine akşamında söylemiş bunu arkadaşım aradan kaç ay geçmiş yeni söyledi bu düşüncem hala bende yani
- +1 yıl
İlginç arkadaş. Senden habersiz görüşme organize ediyor. Vallaha ben çok sinirlenirdim
Soran+1 yılÜstüne başka arkadaşını yine götürmüş görüşmeye 😂
- +1 yıl
İğrenç
En İyi Cevaplar
Olan kusurlar?
Her tanıştığımız kişi bir şeyi eksik buluyorsa ve o her kusuru (!) düzeltmeye çalışırsak ne kalır bizden geriye?
Herkesin güzellik algısı aynı olmayabilir belki senden çok daha güzel olmayan birini sevecektir veya dediği gibi sarışın biri istiyordur vs
Sen kendini sevmelisin önce, beğenmelisin. Öyle olsaydı takmazdın mesela sen de onu beğenmemişsin? Neden o beğenilmeyebiliyor da sen beğenilmelisin?
(Yanlış anlama lütfen tamamen farklı açılardan da bakman için soruyorum :) )
Bunlardan daha da önemlisi dürüst davranmış, istemediğini daha uygun bir şekilde de belirtebilirdi elbette (bu yalan sayılmıyor nezaket gereği)00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılPardonda arkadaş kilolu felan değil yorumlarda baya saçma. Gayet güzel. ortalama üstüsün hatta. Millet estetik o bu göre göre gerçek güzelliği unutmuş. Gayet güzelsin. Kilo olarak ben göremedim fotodan dolayı mi bilemem ama pek kilolu gelmedin gözüme
03 Yorumla
Soran+1 yılSağol canısı öyle kilom yok 61 im estetik dolgu hiçbir işlemim yok sadece makyajım var oda allık eyeliner dudak balmından ibaret ne diyim 🤷♀️
Cevap sahibi+1 yılMillet kafayı yemiş çok güzelsin fizikte güzel. Yolda görseler beğenirler burada olunca çamur atıyorlar buralarda fotonu paylaşma
Soran+1 yılFark ettim yolda salya sümükler 😂
Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı. Sarı güzelde var esmer güzelde var. Herif öyle seviyor diye sende bir sorun olduğunu düşünemeyiz. Onun için uygun değilsin, oda senin için uygun değil. Bunu dert etmemelisiniz, aksine boşvermişliği benimsemelisiniz. İlişki yaşamadınız, görüştünüz kırmızı ışık yaktınız oldu bitti... Sonradan o muhabbetleri açan olursa bu konuyu konuşmak istemediğinizi belirtin yoksa yanlış anlaşılmalara gider tartışmalar çıkabilir.
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
148Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u +1 yılhayır sizde sorun yok ama öz güveninizi geliştirin. zaten kritere göre seçiyorsa gerçekten aşk değil fizik istiyor demektir.
00 Yorumla Yani davul dengi dengine denir , seninde eksigin var onunda ne sen onu sırık diyerek asagilayabilirsin ne de o sana kilolu diye ikiniz de bu noktada kusurlusunuz görünüm olarak degil saygı olarak , daha acık konusucam 4de4 degil kimse o yuzden karsisindakinden böyle olaganustu beklentilere girmesin dizilerdeki gibi asiri yakisikli veya guzel olsun osu busu olsun diye basit bisey ; kalbin kalbine huyun huyuna denk degilse uymadik dersiniz cekilirsiniz. Elestirmeye veya osu busu var dmeeye kimsenin hakki yok.
30 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,3b cevap paylaştı.
m +1 yılHerkesin bizi beğenmesi gerektiği kafasından çıkmamız lazım kız camiası olarak. Beğenen beğensin Beğenmeyen İn @MK de geç. Benimde başıma çok geldi. Burun kılları ile bıyıkları aynı hizada olan kel bücürün biri beni beğenmedi geçen 😂😂😂😂 aynaya baktım. Kızım ucuz kurtuldun deyip yoluma baktım. Çıkın şu kafadan
29 Yorumla- +1 yıl
- +1 yıl
😂
- +1 yıl
- +1 yıl
@ѵσℓҡเƭσℓҡเ öf ne uzattınız ya. Ne kadar dertliymişsin sen
- +1 yıl
Dış görünüşün pek önemi yok aslında nasıl yaşadığının vs. Karakter mi desek mesela yanına gelsem put gibi durmazsin herhalde canlısın sonuçta. Hayatta akıp giden bir süreç olduğuna göre anlık bir foto vs. Değilde zaman çizgisinde o anda bana neler katabilirsin bunu düşünürüm sonuçta ben olmasam seni görecek gözde olmazdı. Yine yaptım içimden geldi
02 Yorumla- +1 yıl
İlk görüşmede mi sana neler katacağını düşüneceksin? Çok saçma ilk görüşmede kimse doğal olamaz zaten.
Soran+1 yıl@Saknuzulmetmmmi şaşırdım kriterlerim var demiş güldüm bu düşünceler bnde kaldı
- Aşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı.
+1 yılSırık boylu dediğine göre karşı taraf toplu biri değildi ve büyük ihtimalle hem çekinik davranman hemde hafif toplu olman yüzünden beğenmemiş olabilir. Bu tür işlerde taraflardan birinin begenmemesi gayet doğal. Evlilik amacıyla görüştünüz diye illa taraflardan biri evlilik teklifi edecek değil. 👍
Daha iyi kısmetler diliyorum size 😊😊
10 Yorumla
+1 yılMerhaba
Öncelikle yeni yılınız kutlu olsun benimde moralim çok bozuk bu mevzular yüzünden Allah sanada inşaallah gönlüne göre birini versin yüzün çok güzel çok doğal sade güzelliğin var 40.000 kere maşaallah benimde aynı şekilde moralim çok bozuk hiç bir şey yapmadığım hâlde rahatsız ediyormuşum diye engel attı kaç gündür ölmek istiyorum evden çıkmıyorum ama benim yüzüm gülmedi hiç ama inşaallah senin yüzün gülsün
02 Yorumla- +1 yıl
Ben artık hayattan bağımı kestim bu işlerden artık vazgeçtim benim şansım olmadı zaten bu hayatta hep yalnızdım ailemde olmadı ama inşaallah senin yüzün güler bir gün
- +1 yıl
Orada mısın
Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı. O şekilde düşünme, kötüsün, çirkinsin dememiş ki senin onun hakkında dediğin gibi. Sadece adamın hayalindeki kişi değilmişsin, bu da normal. Yanlış olan şey kriterlerini başta söylemeliydi arkadaşına ve uymadığın için de hiç görüşmemeliydiniz. Yoksa kötü, çirkin bir tarafın yok, ancak unutma ki senin de mutlaka kriterlerin vardır, ortalamanın üstünde de olsa senin kriterlerine çok ters birisi ile sen de istemezsin. Canını sıkma yani, devamkeee. 😊 Allah yolunu, bahtını açık etsin.
00 Yorumla
+1 yılGüzelsin knk süphen olmasin ama kilo herkesi manipüle ediyor belki 10 kilo daha zayif ciksaydin karsisina belki tutulacakti bile. Sisman degilsin ama hani cizgi vardirya o cizgiye gelmissin. Benim acimdan güzelsin fakat erkekler daha zayif istiyor belki kendisi kör. Zaten cirkinlerin istekleri bitmiyo boş ver zayifla al intikamini bu sefer kafasini duvarlara vurcak ama sen o zaman ona bakmayarak en iyi intikami alcaksin.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 6,1b cevap paylaştı. Öncelikle beğenmediği için kötü hissetmişsinde sende çirkin sırık diyorsun adama 😄 Ama boş ver böyle şeyler olabilir. Beğencek diye bi kaide yok o beğenmez başkası beğenebilir zaten seni istemeyen kişi sadece o adam tüm dünya değil Takılcak bir şey yok yeni yelken yeni liman diyelim
00 Yorumla
+1 yılbunlar kız olsun erkek olsun beğenilmemek korkusunun dışa yansıması. kendini mahçup göstermemek için, sorun bende değil ben güzelim ve hoşum ama karşı taraf aradığım gibi değil mesajı, tamamen beğenilmediğini anlayıp bunu bir kılıfa sokma çabası
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı. İnsanları anlamak çok zordur karşı tarafı görmedik? Sizin gözünüzden dinledik? Ama sadece ilk görüşte insanlar birbirini sadece dış görünüşüyle onaylar ya da eler bu cok doğru değildir, öncelikle karşılıklı iki insan bi süre çıkıp birbirine uygun olup olmadığını anladıktan sonra bi yola girmelidir
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 15,9b cevap paylaştı. bence isabet olmuş nie biliyomusun dış görünüşe önem veren tipler mutlu olamazlar. seni anlayacak kafanın uyuşabileceği biri ile görüş derim. bence hayatın kurtulmuş o kıt kafadan bi cacık olmaz. ayrıca sendekiler kusur değil seni sen yapan şeyler bunlar
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBoyun kısa değil 1.60 lardasin yani Türkiye standartlarına göre normalsin ayrıca çok kilolu da değilsin yani.. tipsiz bir erkek Adriana gibi bir kadın alacak hali yok ya. Adamdaki özgüvene bak çok takılma zaten sende beğenmemişsin onu herkes dengini bulur
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılKime göre kusur neye göre kusur. Takılma bence. Herkesin zevki farklıdır. Nasıl senin beğendiğin kişileri herkes beğenmiyorsa başkasının beğenmediğini de sen beğenmeyebilirsin.
öte taraftan evlilik flörte veya bir ilişkiye göre farklıdır. Sadece görünüş mutluluk getirmez. Evleneceğin kişinin hal ve hareketleri büyüdüğü çevre ve kültür çok daha önemli
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı. Begenmek zorundamı senin hiç beğenmediğin olmadımı sen onun için sorunlusun başkaları için degil takıntı yapmana gerek yok
50 Yorumla
+1 yılBacım olaya şu yönden bakacağım. Sonuç olarak iç veya dış güzelliğin beni ilgilendirmez. Lakin kimse için bir şeyini değiştirme. Seni sen olduğun için sevmiyorsa biri salla gitsin. Sen kimse için değil, kimseler senin için değişsin.
10 Yorumla
+1 yılBelki de tipinden çok konuşma tarzını mimiklerini beğenmemiştir. Sarışınsa kriteri önceden gelmeseydi sonuçta kaç yıl önce bile görücü usulünde fotoğraf gösteriliyordu. Bilmeden mi gelmiş oturmuş masaya beyfendi.
10 Yorumla
+1 yılSenin kusurlu olmanla filan alakası yok. Herkesin göz zevki farklıdır. Adam sarışın uzun boylu kız isteyebilir. Gözüne öylesi daha güzel geliyordur. Bir başkası için de sen güzel gorunursun sarışınlar o kadar güzel olmayabilir.
00 Yorumla
+1 yılSendeki kusur değilki onun kriterlerine uymamışsın sadece hem arkadaşın bilmiyormuymuş o kişinin tercihlerini az çok bide ben böyle şeyleri sevmiyorum sipariş verir gibi yok boy böyle tip şöyle böyle insanlardan hayır gelmez genelde
00 Yorumla
+1 yılYüzün iyi bence sadece vücut olarak kilo fazlan var yani şöyle bir 10 kilo versen çok daha çekici olursun çünkü erkekler ilk kadının vücuduna bakarlar genelde yani çok takma zaten sende adamı beğenmemişsin.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Kişisel tercihidir 2 insan da birbirini beğenmeyebilir gayet doğal bir olay. Sen kendini güzel görüyorsundur karşıdakine göre çok çirkinsindir veya tam tersi o kendini iyi buluyordur sen onu çirkin bulursun bla bla
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 17,8b cevap paylaştı. Yüzün gayet guzel az biran kilon var ama bazılarına senin gibi kilosu olanları sever. Ben olsam bu halinle havada kaparım ama adam sırık gibiyse boy farkı çok diyede istememiş olabilir
00 Yorumla
+1 yılEee banada esmer seviyorum diyorlar napayım alınayım mı salla gitsin kilolu diyenler olmuş iki cilve yapsan çoğu etrafında döner o yüzden çoğuna yallah yap
00 Yorumla
+1 yılAdam kötü bişey dememiş ki seni beğenmemiş olması kusurlu olduğun anlamınada gelmez. Herkesin zevkleri farklı olabilir. Biri büyük meme sever diğeri küçük gibi öyle düşün.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 892 cevap paylaştı.
+1 yılAyy aşko bu erkekleri neden bu kadar ciddiye alıyorsun. Kendileri dünyanın en tipsizi boş beleş biri olsa bile Adriana Lima isterler. Sanki o da onlara merakliymis gibi sjsjn
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılBence orta direk bir kızsın ne çok iyi ne çok kötü çirkinde değilsin ama yani ne bileyim evlilik niyetiyle baktığım insanda ben güzellik değil kişilik ararım.
00 Yorumla İyi güzelde sende olan şey sorun değil. Adamın zevki oymuş öyle birisini istermiş. Yoksa sende kusur var manasında değil. Nasıl ki kimisi esmer kimisi sarışınlar ön planda olur gibi bir şey
00 Yorumlakendinde neden kusur gördüğünü anlayamıyorum kusur değil de elektrik alınmamıştır normal bir durum bak sende çirkin ve sırık diyorsun sonuçta
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet ama ilk defa burada söyledim
Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı. İş evlilik olunca tip o kadar önemli değil anlaşmak önemli çok güzel bebek gibi kızla evlenip kavga edeceğime ortalama tip de kızla evlenirim mutlu olurum
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 517 cevap paylaştı.
+1 yılBegenmemesi normaldir herkes güzel diye bir şey yok her insanın aklındaki kadın ya da erkek kendine güzeldir sana güzel gelen başkasına güzel değildir bunda şaşılacak bir durum yok yani
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. Açık konuşuyorum fazla makyaj yapınca yüzünde sırıtmış çok yapmışsın. Bide fazla kiloların var. Kusurlar her insanda var ama bunları bilmek gerek. Kimse kusursuz değil
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,8b cevap paylaştı.
+1 yılBoşverin o adamı. Çoluk çocuk bunlar. Siz tam da eş olacak, sonsuza kadar sevilip, baş tacı yapılacak bir kadınsınız. İyi halt yemiş bu lafları yaparak...
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSende sorun var kendini güzel sanıyorsun da güzel falan değilsin.
Sen kimsin ki insanların dış görünüşüne yorum yapıyorsun. Sen ilk önce git zayıfla 5 sene sonra gel. Koku yapmaz o şekilde 😉😉🖕06 Yorumla
Soran+1 yılSenin gibi zavallı ön yargılılar var oldukça be diyim dinlemeden anlamadan ben zaten düşüncemi kendime sakladım onun gibi söylemedim kız o kdr ay sonra kriterleri var akılsız işte diyince kanım dondu neymiş uzun sarı zayıf bu bir kadına hakaret değil mi benim düşünüp içimde tutmam mı ayıp onun onlara kriterlerim var diyip saydıkları ml?
Cevap sahibi+1 yılSen spora git ilk önce koku yapar alt taraf sonra memnun kalmaz adam 🖕😅😉
Soran+1 yılSg
Cevap sahibi+1 yılSgerdegiderim
Cevap sahibi+1 yıl🖕😉
Cevap sahibi+1 yılAşkını söyle fiyati ne kadar bendeki yürek olan Allah'ına kadar...
+1 yılYalvaracak değilsin ya güzelim. Bırak gitsin egolu maymun. Sen güzel bir kadınsın boş ver takılıp kalma ona
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 858 cevap paylaştı. kilo var ondan olabilir kilo vermelisin. adama çirkin diyorsun kendinde de kusurlar var demek ki kişi kendine bakmalı önce
10 YorumlaIstemsiz olduğunu hissedince erkekliğe b*k surdurmemek için kreter değiştirmiş bir çakal profili gördüm
10 Yorumla
+1 yılKusurun yok abla gayet güzel kadınsın yedirememis olsa gerek ki böyle bir şey söylemiş
14 Yorumla
Soran+1 yılAma ablam senin güzelliğin de bir başka baş döndürücü bayıldım 😍maşallah sana
- +1 yıl
Teşekkür ederim sana da maşallah adamı kale alma bile erkekler böyle işte kedi ulaşamadığı ciğere mundar dermiş
Soran+1 yıl😍😇😇😇
Aşk İlişkileri konusunda 592 cevap paylaştı. Kimse kusursuz değil sen karşı tarafı kusurlu bulmuşsun o seni ne ekersen onu biçersin sözü tamda bu olay için söylenmiş
00 YorumlaSorun değil bu 2 taraflı bir konu kendine uygun görmemiştir sende bir başkasını görmeyebilirsin, ilişki sadece güzellik kavramı ile yürümez.
00 Yorumla
+1 yılFizik baba anne fiziği gibi. Belki karakterini belki ses tonunu belki fikirlerini beğenmedi. Her şey dış güzellik değil.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılÖncelikle çocuk için sırık ve çirkin tabirlerini kurman çok kötü. Yorumum bu kadar. Kimseyle dalga geçmeye hakkın yok. Ayrıca çocuk belki senden elektrik alamadı ve o yüzden istemedi?
01 Yorumla
Soran+1 yılTm da bu düşüncemi burada söyledim elektrik alamadıysa ben sarışın uzun zayıf istiyorum yerine ısınamadım desin
+1 yılBunların hepsi bahane.. başka biri de olabilir aklında bilemezsin bunu. Çirkin diyorsun yanlız adamdaki özgüvene bak sen.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 617 cevap paylaştı. Bence sen çok güzelsin insanların güzellik standartlarına uymak zorunda değilsin. Hem bu isteklerinden önce o sırığın aynaya bakmasını temenni ederim.
00 Yorumla
+1 yılSizi beğenmeyenlere niye böyle haset duyuyorsunuz. Kendini biliyorsan sorun yok sen sana göre güzelsen np.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,7b cevap paylaştı.
+1 yılHayır değiştirme seni sen olduğun için isteyen çıkar katalogtan seçer gibi kadın severse o daha çok bekar kalır sen olgun birini bul
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 11b cevap paylaştı.
+1 yılİlla görünüm değildir onun derdi, başka şeyler bile olsa açıklamamak için bahane aranmıştır takılma...
00 Yorumla
+1 yılYanlış anlama ama biraz egolu ve ukala görünüyorsun dışarıdan. Yazdıklarında da bunu gözlrmledin. Fizikle değıl davranışla ilgili bence
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı. Sende herhangi bir sorun göremedim tatlım...
Ama işte zevkler ve renkler konusu, herkes herkesi beğenecek diye bir şey yok maalesef00 Yorumla
+1 yılGayet guzelsin kendini begenmisleri hiç sevmiyorum boş ver kardeşim takmana değmez manken arıyor heralde 1.80
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılAçıklamayı okumasaydım bu adam kör mü diyecektim sipariş versin o zaman Çin den Japonya’dan 😂😂
00 Yorumla
+1 yılzevkler ve renkler tartışılır begenmediysen kötü yorum yapmana gerek yoktu demi bu arada sen de kötü değilsin
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılSeni kimse beğenmek zorunda değil... Senin de kimseyi beğenmek zorunda olmayışın gibi.
Kafana takılacak bir sorun değil.00 Yorumla
+1 yılBence gayet güzelsin bi sorun yok. Hal ve tavır ilk tanışma için biraz soğuk olabilir bu her insan için normal. Bırak kendi kaybetmiş sen değil
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 26,9b cevap paylaştı.
+1 yılKötü hissedecek bir durum yok. Sen onu o da seni beğenmemiş. Normal bir durum. Zargana zarganaya, Balina balinaya durumu
00 Yorumla
+1 yılEvet, sende sıkıntı ve sorun var. Karşı tarafı sırık boylu ve çirkin birisi diye tanımlaman bunun göstergesidir.
00 Yorumla
+1 yılistekli bulmuş olabilir :) ama yani güzel bir kadınsın fiziğini beğenmemiş olabilir çünkü kalçan büyük
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 606 cevap paylaştı. O adamın aradıgı Türkiye'de çok yok ama aliexpresde var ısmarlasn gelir seninde hatan ya da çirkinliği yok canını skma salla 🙋🏼♂️☺️
00 Yorumla
+1 yılAdamın çirkin olduğunu kendin söylüyorsun bırak kendisi gibi birisini bulsun zaten çirkin olupta güzel birini bulmak şaka gibi insanlar sjshs
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,1b cevap paylaştı.
+1 yılBegenmediginiz birinin yorumu sizi niye bu kadar kafaya taktınız bende onu anlayamadim.
Gayet güzelsiniz.00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 10,8b cevap paylaştı.
+1 yılSen elaleme sirik dersen o da sana oyle der. Sorundan ziyade istememis uymamis.
01 Yorumla
Soran+1 yılYahu adama birsey demedim zaten hiçbir şey anlıyo musun? Kız benden habersiz görüştürdü eşi kendisi bide adamı kafeye çağırmış gittim utandım beğenmedim ama içimde tuttum hiç demedim bile sadece arkadaşıma utandım dedim dün konuyu açıp söyleyince bende içimden geçeni söyledim
- Devamını Gör (139)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
