Neden hep dayılar yazıyoda genç birisi yazmıyo?

Ben dışarı çıkan gezen birisi değilim o yüzden sanal olarak tanışmak konuşmak istiyorum ama hep dayılar yazıyo yaşlarına bakmadan genç birileri arada yazsa yazıyo oda nadir gerçekten anlamıyorum neden böyle

Neden hep dayılar yazıyoda genç birisi yazmıyo?
Cevapla