Ondan sonra kimseye ısınamadım. Herkesi onunla kıyaslıyorum. Bu durumu nasıl aşabilirim?

Kimse gözüme onun kadar yakışıklı, sevimli ve çekici gelmiyor. Kimseye ona karşı hissettiğim çekimi hissedemiyorum. Ve tanıştığım kişileri onla kıyaslıyorum. İstemeden yapıyorum bunu. Nasıl düzelecek bu durum? Ne zaman ondan başkasını görecek gözüm? Ne zaman başkasına çekileceğim? Arkadaşlar başkasını sevemem diye çok korkuyorum. Bir şeyler söyleyin

Ondan sonra kimseye ısınamadım. Herkesi onunla kıyaslıyorum. Bu durumu nasıl aşabilirim?
Cevapla