2 buçuk aylık bir ilişkim vardı ikimiz aynı şehirde yaşıyoruz fakat o okulu nedeniyle istanbuldaydı, her şey çok iyiydi güzeldi, birbirimizi yipratacak hiç kavgamız bile olmamıştı, gün içinde bana hiç yazmadığı da oluyordu fakat ben anlayış gösteriyordum çok güveniyordum çünkü müsait olsa yazacağını emindim her seferinde, 2 hafta önce gece geç saatlerde bir olay oldu, kendisine aşık kızı fake hesabına ekleyip ben yanlış anlarım gormeyim diye o an beni engellemisti , ve sonra kız arayıp hesap sormuş benden dolayı yani " bu kız kim ekleyemezsin " falan diye , ben sevgilisi olarak hiçbir zaman hesap sormadım ama kız kendinde böyle bir hak görüyor ve hesap soruyor , ve bunu karşı taraf sağlıyor sağlamasa kız neden böyle davransın, yani İstanbul'da mutlaka görüşüyolardi ki kız kendisi böyle söyledi neyse bu konuyu fazla büyütmedim ustelemedim ilişkiye zarar gelmesin diye o da bana söz verdi birdaha seni böyle bir durumun içine sokmayacagim diye , ama işin kötü tarafı olayın olduğu gece bana kızın aradığını ve sonradan da kendisinin onu aradığını söylemedi, 1 gün sonra tekrar konusu açılınca söyledi yani bana ilk gün aramadım ben kızı diye yalan söyledi neymiş yanlış anlarmisim, sonra 1 hafta geçti supriz yapmak için erkenden gelmiş ve bana söylemedi sonra bir magazada karşılaştık annesi ve kız kardeşi yanındaymis ben sonradan farkettim , yüz yüze görmedim ama yanımdan geçti hani bu sevgilim değil mi diye içimden geçirdim ve insan sevgilisini tanımaz mi yani illaki tanır , ama baktım yanima gelmiyor ben de gitmedim , sonrw cikip gittiler ben de çıktım , bana yarım saat sonra nerdesin napıyorsun dedi ben de kendisinin demesini bekledim ve yanıma gelmedi diye o anda gerildim heyecan yaptım ve evdeyim yazdım ama yoldaydim o an
ve kendisi bana neden yalan söyledin diye benden ayrıldı terk etti , 1 hafta oldu hâlâ toparlanamadim, ve şimdi farkediyorum o 1 hafta once olan olayda sanırım ben aldatıldım hiçbir şey tesadüf olamaz gözümle görmeme gerek yok şüphelerim yeterli
ve kendisi bana neden yalan söyledin diye benden ayrıldı terk etti , 1 hafta oldu hâlâ toparlanamadim, ve şimdi farkediyorum o 1 hafta once olan olayda sanırım ben aldatıldım hiçbir şey tesadüf olamaz gözümle görmeme gerek yok şüphelerim yeterli
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer