İki kişi arasında kaldım ve ne yapacağımı bilmiyorum. Ne yapmalıyım?

1 buçuk yıldır sevgilim vardı. seviyodum ama sanki tutkum yoktu bisiy eksikti hep bulamıyodum. 2 aydır Bi yerde çalışıyorum. orada biri vardı. Yeni olduğum için bana yardım eden, hep güleç yüzlü biriydi. sonra baktim diğer kızlarla da aynı. samimi falan. İçimde Bi kıskançlık oluştu. Ondan, o duygudan uzaklaşmak istedim. onu görünce umursamaz davranmaya başladım. sevgilim oldugunu biliyodu. hatta sevgilimle aramizin limoni olduğu falan biliniyordu. gecen yazdı görüşelim falan diye, şaşırdım. Tamam olur dedım. 2 saat sohbet ederiz ne olacak sanki dedım kendime, 6 saat geçmişti onunla. Ona bakarken kulaklarımın yandığını , başımın zaman zaman döndüğünü hissettim. Ve bana benden hoşlandığını ama sevgilim olduğu için uzak durduğunu söyledi. dedim buna inanmam zor çünkü başka kızlarla çok yakınsın işteyken demistim. Onlar arkadaşım sadece, demisti. Dedım sen hepsiyle fazla samimisin benden hoşlansan ne olacak sanki dedım. bana benimle olmak istediğini, istersem Rahatsız oluyorsam, istekilerle arasına mesafe koyacağını bile söyledi. Sana vaatte bulunamam ama seninle olmak ıstiyorum dedi. Bende neden bukadar baskı yapiyosun bana, zamana bıraksana dedım. hem aramin limonu olduğu Bi sevgilim var dedim. ama onu sevmiyosun dedi. yinede düşünmek ıstiyorum dedım. ben yazamam sana ama dedi. olumlu ya da olumsuz da olsa sen yazarsın bana dedi, olur dedım. Napicam?

İki kişi arasında kaldım ve ne yapacağımı bilmiyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla