Lisedeyken yani bir ergenlik yıllarınızda kendinizden yaşça büyük kimselere aşık oldunuz mu?

Hayranlık ile olan sağlıklı bir his miydi yaşadığınız, yoksa takıntı saplantı derecesinde sağlıksız bir his miydi?

Güncellemeler
+1 yıl
Saplantılı aşık olunan kişiye zarar verir mi bu yaştaki gençler?
Lisedeyken yani bir ergenlik yıllarınızda kendinizden yaşça büyük kimselere aşık oldunuz mu?
Cevapla