Ben hep ünlülere aşık oluyodum ya nedense 14 yaşıma kadar devam etti😅 ünlülere neden aşık oluyoduk ya bazılarımız aklım almıyo
Bide anam yaşındaki ve çokta güzel olmayan karılara sarıyodum ya
Ben hep ünlülere aşık oluyodum ya nedense 14 yaşıma kadar devam etti😅 ünlülere neden aşık oluyoduk ya bazılarımız aklım almıyo
Bide anam yaşındaki ve çokta güzel olmayan karılara sarıyodum ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Ergenligimde Tolga Sarıtaş ve Aras bulut iynemli 'ye aşıktım Tolga Sarıtaş neyse de Aras bulut iynemli 'yi hâlâ yakışıklı buluyorum aşık değilim ama 😂
Matematik hocama aşık olmuştum ama çok yakışıklıydı 😅
Yaa
Hangimiz uzun deri çizmeli ingilizce hocamıza aşık değildik ki ilkokulda lisede
Göz onundeler ve rol model olarak onları alıyorsun demek ki
Evet yazlık komşumuzun oğluna aşık olmuştum ben 8-9 yaşındayken çocuk 25 yaşındaydı
Ya çocukluk işte
Evet öyle sonra nişanlandı toplasan 2 ay falan sürmüştü😂
Benim platonik aşk
babamın çırağına aşık olmuştum 7 yaşındayken o da 18 falandı🗿
Tabii ki yani tanıdıklara değil de ünlülere hala da öyle :p
İlk okulda ingilicce öğretmenime vurgundum kdkdkke
Güzel seksi bir şey miydi bari
Evet. Abimin arkadaşına aşıktım 😅
benim niye haberim yok olsa bende karsilik verirdim abinin yakın arkadaşı olmama. ragmen
Karsilik verdi ama gec oldu 😅
hic sormaa msja. acigim yıllar. sonra senn inanmıyorum
Anlamadım 🙄
iletişime acigim yıllar sonra karsilasmisiz
evet vardı birkaç tane :)
öğretmenime olmuştum ilkokulda.
Yapmistk öyle delilikler küçükken
yine yapabilirsin ben acigim
HAHAHAHAHAHAHA son cumleye koptum djdbdbdbs
Yani kadına sarması tuhaf içinde bir lezz lik var rezil
Evet çok oldu ama büyüyünce geçiyor
Katır kadarim hâla oldum
Kdksksls
Oluyordu elbette
Tipik erotomania
Ewet
bendim o aşık oldugun
@istanbul08 nekadar kücülmüssün halbuki ozamanlar benden büyüktün🤣🤣🤣
sende hep aklımdaydı kendime. iyi bakiyorum
@istanbul08 allah allah.. bu KS de de kıza yürümenin her çeşidini gördüm 😅 bi bu kalmıştı👏👏
oyle herzaman tatlı ve akilli kız denk gelmez. yurumek lazım
@istanbul08 burcun ne?
yay seninn
@istanbul08 yay adamdır
Balık
sizin burcunuz nerden bu arad sehir