Ben utangaç bir kızım ve sevdiğim çocuğun gözüne zor bakıyorum, ona nasıl yakınlaşabilirim?

Şimdi şöyleki ben sınıfta oturuyorum oda arkada oturuyor ama nezaman biriyle konusşsam hep bana bakıyor bende ona bakıyorum gözgöze geliyoruz ama utandıgım için gözlerimi kacırıyorum acaba beni seviyormudur merak ettim ve acaba ona nasıl yakınlaşabilirm onla ne konuşacağımı bilmiyorum

Ben utangaç bir kızım ve sevdiğim çocuğun gözüne zor bakıyorum, ona nasıl yakınlaşabilirim?
Cevapla