Farklı görüşlere ihtiyacım var, soruma gelir misiniz?

Buradaki bahsettiğim kişi benim aslında çok kısa süredir tanıdığım bir kişi yaklaşık 2 haftadır tanışıyoruz kendisiyle muhabbetimiz çok sardı ben de ön yargılı davranmamak şartı ile bir davranışı hiç hoşuma gitmedi çok fazla kız arkadaşı var ve bu beni tedirgin ediyor mesela tatile gittiği zaman da bulunduğu ortamda kız ve erkek karışık olarak bir şekilde tatil yapıyor sonuçta bir insan her şeyi yapacaksa her zaman her yerde yapabilir kafasındayım fakat bu durum beni rahatsız ediyor fakat bunu karşı tarafa kırmadan bu insanla ben ciddi olabilir miyiz bunu bilemiyorum bunlara takılmak gerekiyor mu bunu da bilmiyorum aslında çok kararsızım farklı fikirlere ihtiyacım var

Farklı görüşlere ihtiyacım var, soruma gelir misiniz?
Cevapla