Kısa sohbet ettik ama ona çok bağlandım. Neden böyleyim ben?

Sosyal medya üzerinden biriyle tanışmıştım 2,3 ay sohbet ettik sadece ve 8 aydır da konuşmuyoruz kavga ettik. Bir türlü onu unutamıyorum geceleri şarkı dinlerken ağlıyorum nedenler soruyorum neden diyorum farklı bir şekilde tanışmadık neden o benim aşkım olmadı gibi şeyler. Tuhaf olan sey ise onu canlı görmedim gülüşü bakışı kokusu nasıl bilmiyorum sadece internet üzerinden konuştuk resmini sesini duydum o kadar. Bir de ben kolay kolay kimseyi begenemiyor sevemiyorum sevsem de kolay unutamıyorum ya da unutmak istemiyorum bilmiyorum….. 26 yaşındayım da hadi ergenim desem neyse. Neden böyleyim ben

Kısa sohbet ettik ama ona çok bağlandım. Neden böyleyim ben?
Cevapla