Eski sevgilim beni terk etti. Başkasına git mutlu ol ben senin mutlu olduğunu gormek istiyorum bunu görürsem bende mutlu olurm pismanda olsam senin mutlulugunu görmek yeter bana ben hzuurlu bı son istiyorm dedi. Ben kimseye gitmedim. Ama o gitti. Ben bunu biliyoru. O ise bildigmi bilmiyordu. Sonra bu geri döndü. Ben kabul etmedim başkasına gittin dedim. Zaten benimde hayatımda biri var dedim ama aslında kimse yoktu. Huzurlu bı son olcak sonuçta diye düşünüyordum. Ama o benim adıma mutlu olcagini söyleyen adam şu an benden nefret ediyor. Arkamdan konsuyor. Hemen briini bulms daha ayrilali iki hafta olmuştu ben sadakat testi yapmistm demekki o"**** falan diyor bana. O bana paşa paşa geri dönücek o kişiyi yarabandi yapiyor sıklck aticak sonra yarasini desicek orada ben varım bana gelcek ben de affetmicem diyo. Her şeye eyvallahda o** ne ya. Kaldıramıyorum artık. Nefret de bı duygudur derler. Sizce sonumuz ne olur?
Rotanın İrem şarkısından bir kısmı paylaşmış;
"Gelecekte aşık olacağım kadına not ben bir b*k yedim/ iffetli taklidi yapan bir o*** sevdim/ kullanıldim parçalandim harap edildim/ beni etrafıma Sor ben hiç bir zaman kötü biri değildim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Nefret duygudur ama nefret olduğu sürece ne yazar ne sorar asıl nefret dahil hiç bi duygusu kalmazsa merak eder aramak ister çünkü senin bahsettiğin olayda anladıgım kdarıyla karşındakinde bi hazımsızlık olmuş sen reddedince böyle davranması doğru değil ama karşılaşılan klasikleşmiş şeyler sevgine güveniyosan güzel sevdim diyosan otur bekle mutlaka gelicektir
Sevgi yoktur mu yani anlamadım
Freud çok ünlü psikolojik bir yazar ve nefretin altında yatan duyguyu şu cümle ile değerlendirmiş
"Kişi, her şeyi kontrol edemediğini fark ettiğinde bir çaresizlik deneyimler ve bu çaresizlik de beraberinde öfke ve nefreti getirebilir"
Sizce durum buysa tahminen ne zaman döner bana
Sevgi vardır ya da yoktue bilemem ama şunu bilirim güzel sevdiysen senden sonrakilerde her tekme yediğinde sana mutlakaa koşa koşa gelicek
Yedi de geldi zaten yediği de bendim benim fake hesabımdı onunla konuştu zaten benim hakkımda ayrıldıktan üç gün sonra gitti o kıza üstelik. Ben özgüvenini kırıcak şekilde terk ettim ordan. Bunu bilerek yaptım. Egosunu tatmin etmek için bana gelecekti. Ben de reddecektim ki iyice egosu yerle bir olacaktı. Onu çirkin Bir kız kırdı oda güzeller güzeli sevgilisine dönmek istedi. Ama döndüğünde o kişi onu kabul etmedi ve yemledigini anlattı. Hayatında biri var olarak gösterdi. O güzeller güzeli ona aşık kadını başkası kapmisti. Haliyle çaresiz kaldı. Çaresizlik nefrete dönüştü. Önce acı vardı sonra nefrete döndü. Doğum gününden sonra özellikle ful nefret içerikli paylaşımlar yaptı. Demek ki doğum gününde benden mesaj bekledi. Ama tabi o mesaj gelmedi. İyice çıldırdı. Nasıl unutur beni psikolojisine girdi. Eli kolu bağlı bisey yapamıyor. Özgüveni egosu güveni inancı her şeyi kırıldı. Ben de tam olarak bu şekilde intikam almak istemiştim. Ama hesapta olmayan şey nefretti. Nefret etmesi bana da sürpriz oldu. Ben acı ve pişmanlık bekledim. Onu da yaşadı ama nefret son evre galiba. Ben onu tahmin edemedim. şu an nefrete döndü. Bundan sonra neye döner bilmiyorum. Ben insanların en büyük silahını biliyorum. Bana kullandırtma yenilirsin demiştim. Kullandırttı. En büyük silah psikolojik oyunlardı. Çocukken oynardım ben bunları. :)
Senden korktum Bence bu kadar yeterli daha oynama çocukla 😂😂
Haksız mıyım hak etmedim 😂😂
Sence nefretten sonra ne olur. Nefret bastırılmış duygulardır ya sonuçta.
Ona aşık bir kadın vardı. O kadın çok güzel bir kadındı. O aptallık edip dışarıda arayışa çıktı. Bulamadı. Çünkü o kadın diğer kadınlar gibi paraya eve arabaya tipe fiziğe bakmıyordu. Onda bunların hiç biri yokken sevmişti o kadın onu. O kadının nadir olduğunu anladı. Ama geç kalmış her şeyi mahvetmişti. Onu seven kadını kaybetmişti. Üstelik o kadın daha iyilerini istese bulurdu. Adama göre fazla güzeldi. Adamın totoyu kaldıran da buydu. Bir daha bulamayacagi kadını kaybetti. Çaresizdi. Bu yüzden duygularını bastırmak için nefreti ön plana koydu. Kadını suçlu yapmaya çalıştı. Bu duygulardan kurtulmanın tek çaresi kötü bir kadın olduğuna inanmaya çalışmaktı. Ya knk o o*** zaten. Diyerek kendini kandırmaya çalışıyor. şu an bunu yaşıyor. Bundan sonra ki evre de artk acıyı kabullenmek olucak sanırım. Bundan sonrasını kestiremiyorum pek sen erkeksin az çok tahmin edersin
Nefret soğumaya dönerse biter hayatta tek ikiniz kalsanızda dönmez sana çünkü bi erkeğin bi kızı unutması ancak soğumayla olur
Ortalama ne kadar zaman Alır ki bu
İletişim kurmaya çalışırmi dersin
Eğer bi ilişkiye girerse bunlardan sonra geçmiş olsun soğumuştur bi ilişkiye başlayana kadar bekle olursa o arada olur
Nereden buluyorsunuz bu tip insanları? Geçmiş olsun bu yapan bir karakter durmaz devam edecektir her türlü karaktersizliği bekleye bilirsin
Mesela 😨
Bilemiyorum benim aklıma gelmez böyle şeyler
O bir kızla konuştu ama o kız benm fake hesabımdı onunla konuştu zaten benim hakkımda. Ayrıldıktan üç gün sonra gitti o kıza üstelik. Ben özgüvenini kırıcak şekilde terk ettim ordan. Bunu bilerek yaptım. Egosunu tatmin etmek için bana gelecekti. Ben de reddecektim ki iyice egosu yerle bir olacaktı. Onu çirkin Bir kız kırdı oda güzeller güzeli sevgilisine dönmek istedi. Ama döndüğünde o kişi onu kabul etmedi ve yemledigini anlattı. Hayatında biri var olarak gösterdi. O güzeller güzeli ona aşık kadını başkası kapmisti. Haliyle çaresiz kaldı. Çaresizlik nefrete dönüştü. Önce acı vardı sonra nefrete döndü. Doğum gününden sonra özellikle ful nefret içerikli paylaşımlar yaptı. Demek ki doğum gününde benden mesaj bekledi. Ama tabi o mesaj gelmedi. İyice çıldırdı. Nasıl unutur beni psikolojisine girdi. Eli kolu bağlı bisey yapamıyor. Özgüveni egosu güveni inancı her şeyi kırıldı. Ben de tam olarak bu şekilde intikam almak istemiştim. Ama hesapta olmayan şey nefretti. Nefret etmesi bana da sürpriz oldu. Ben acı ve pişmanlık bekledim. Onu da yaşadı ama nefret son evre galiba. Ben onu tahmin edemedim. şu an nefrete döndü. Bundan sonra neye döner bilmiyorum. Ben insanların en büyük silahını biliyorum. Bana kullandırtma yenilirsin demiştim. Kullandırttı. En büyük silah psikolojik oyunlardı. Çocukken oynardım ben bunları. :)
boş ver zamanla unutur. Ne oyun kurmuşsun ama ikizler burcu musun?
Yay
Freud diyor ki nefret içinde çaresizlik barındıran bir duygudur. Nefret bastırılmış duygulardır. Acı öfke çaresizlik her şey vardır. Diyo adam haklı bence. O da çaresiz kaldı çünkü. Ona aşık bir kadın vardı. O kadın çok güzel bir kadındı. O aptallık edip dışarıda arayışa çıktı. Bulamadı. Çünkü o kadın diğer kadınlar gibi paraya eve arabaya tipe fiziğe bakmıyordu. Onda bunların hiç biri yokken sevmişti o kadın onu. O kadının nadir olduğunu anladı. Ama geç kalmış her şeyi mahvetmişti. Onu seven kadını kaybetmişti. Üstelik o kadın daha iyilerini istese bulurdu. Adama göre fazla güzeldi. Adamın totoyu kaldıran da buydu. Bir daha bulamayacagi kadını kaybetti. Çaresizdi. Bu yüzden duygularını bastırmak için nefreti ön plana koydu. Kadını suçlu yapmaya çalıştı. Bu duygulardan kurtulmanın tek çaresi kötü bir kadın olduğuna inanmaya çalışmaktı. Ya knk o o*** zaten. Diyerek kendini kandırmaya çalışıyor. şu an bunu yaşıyor. Bundan sonra ki evre de artk acıyı kabullenmek olucak sanırım. Bundan sonrasını kestiremiyorum pek
Haklısın bence de
Bir erkek olarak bunun devamını nasıl görüyorsun😂
Farklı karakterler olduğumuz için kestiremem. Bende ayrıldım 2 ay önce ve karşı taraf ayrılmak istedi ve bitdi bu kadar. Onun hakkında kimseye bişey söyleme hakkım yok