Terk eden kişi terk ettiği kişiye neden nefret besler? Nefretin altında yatan duygu nedir?

Eski sevgilim beni terk etti. Başkasına git mutlu ol ben senin mutlu olduğunu gormek istiyorum bunu görürsem bende mutlu olurm pismanda olsam senin mutlulugunu görmek yeter bana ben hzuurlu bı son istiyorm dedi. Ben kimseye gitmedim. Ama o gitti. Ben bunu biliyoru. O ise bildigmi bilmiyordu. Sonra bu geri döndü. Ben kabul etmedim başkasına gittin dedim. Zaten benimde hayatımda biri var dedim ama aslında kimse yoktu. Huzurlu bı son olcak sonuçta diye düşünüyordum. Ama o benim adıma mutlu olcagini söyleyen adam şu an benden nefret ediyor. Arkamdan konsuyor. Hemen briini bulms daha ayrilali iki hafta olmuştu ben sadakat testi yapmistm demekki o"**** falan diyor bana. O bana paşa paşa geri dönücek o kişiyi yarabandi yapiyor sıklck aticak sonra yarasini desicek orada ben varım bana gelcek ben de affetmicem diyo. Her şeye eyvallahda o** ne ya. Kaldıramıyorum artık. Nefret de bı duygudur derler. Sizce sonumuz ne olur?

Rotanın İrem şarkısından bir kısmı paylaşmış;

"Gelecekte aşık olacağım kadına not ben bir b*k yedim/ iffetli taklidi yapan bir o*** sevdim/ kullanıldim parçalandim harap edildim/ beni etrafıma Sor ben hiç bir zaman kötü biri değildim

Terk eden kişi terk ettiği kişiye neden nefret besler? Nefretin altında yatan duygu nedir?
Cevapla