Eski eşim neden bana hiç sarılıp uyumadı? Bu kadarını bana niye çok gördü?

Gençliğimi, en güzel yıllarımı ona verdim. Sevgilim bile olmamıştı. Bana dokunan tek erkekti. Ve bana hiç yaklaşmadı. 27 yaşında “boşanmış” bir kadın oldum. Şimdi kalpsiz, kocasını insan yerine koymayan ve evlililiği para üzerine kuran yüzüne bakılmayacak kadınlar benden daha çok sevildi. Yıllarca ilgisiz ve sevgisiz kaldığım yetmiyormuş gibi bi de terk edildim. Kızım var benimle ve bu yüzden kimsenin benimle evleneceği de yok. Benim gibi tek başına ayakta duran ve istediği tek şey kocasından birazcık olsun ilgi bekleyen kadınlar yalnızken, tek derdi zengin koca ve para olan kadınlar evli ve kocası onunla olmak istediği için şikayet edıyor.
Hayat çok garip…
Ben ve kızım bu dünyayı haketmedik.
Eski eşim neden bana hiç sarılıp uyumadı? Bu kadarını bana niye çok gördü?
Cevapla