Gençler artık evlenemiyor evlenmiyor neden sizce siz neden evlenmiyorsunuz mesela?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılEvlenmek bir kutunun arkasında süslü eşyalarla bitmeyen borçlarla yaşamak oldu artık. Eskiden aynı yuvayı, fikri, heyecanı, özgürlüğü, tatili, tutkuyu, sevgiyi sıkılmayı, zoru, hastalığı ve sağlığı paylaşmak için evlenilirdi. Şimdi artık sadece toplumun gözünde evlilik butonunu aktifleştirmek , resmi yoldan seks yapabilmek ya da evliliği başarı olarak gören güruhu mutlu etmek için evleniliyor.
41 Yorumla
Soran+1 yıl👏👏
En İyi Cevaplar
+1 yılEvlenmek bu devirde maddi anlamda gerçekten zor bir iş çünkü insanların doyumsuzluğu görgüsüzlüğü ve bitmeyen istekleri her zaman için var.
Kadın kanaatkar değil erkek ise sadık değil durum böyle olunca evlilikler çabuk bitiyor.
Kaldı ki gençler evlenirken 4-5 yıl ödeyecekleri eşya borcunun altına sokuluyor.
Kız tarafının meşhur lafı "bir kere alıyoruz iyisi olsun veya bir kere evleniyoruz en lüksü olsun" muhabbetlerin de evlilik aşaması ve sonrasında ciddi problemlere yol açmaktadır.
Halbuki evlenirken ben sen değil biz olabilmek amacı güdülmekte olması gerekir.
Maddi manevi her konuda birbirine destek olunup hayattan zevk alıp mutlu bir evlilik mutlu bir hayat ve ahlaklı, saygılı, akıllı evlatlar yetiştirmek gerekir.
Dipnot: kafama uygun birisini bulursam evlenirim tabiki.
10 Yorumla
Aşk İlişkileri konusunda 17,8b cevap paylaştı. Ülke ekonomik şartları son on yıldır acayip bozuldu kötü ekonomi yönetimi bir sürü kamu fabrikalarının kapanmasına sebep oldu buda ülkeye işsizlik düşük ücretlerle çalışmayı getirdi bu yüzden işsizlik her yıl tavan yaparak gizli işsizlikle birlikte insanların yüzde 20 si işsiz buda evlenirler önüne set gerdi şimdi gençlerimiz şanssız en iyi üniversiteleri bitiriyor işsiz kalıyor durum bundan ibaret
10 Yorumla
Aşk İlişkileri konusunda 881 cevap paylaştı. Ev işi yapmayı bilmiyor karılar yemek desen yok çamaşır bulaşık yok o yok bu yok akşam eve gelsin yardım etsin beraber yapalım zaten adamda bütün gün işyerinde yatıyordu annelerimize bakıyorum hertürlü iş geliyor ellerinden kızlarına bakıyoruz yumurta kırmayı beceremiyorlar nasıl oluyor bu iş
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
41
Cevap
91Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 26,3b cevap paylaştı. Aşık olursam evlenirim sadece.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u +1 yılKimse olmadığı için hayır
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılValla abla bir bayan olarak evlenmeden kendi öz ailemin elinde baskı ve şiddet çok görüyorum dünyaya kadın hakim değil kadinlara çok eziyet ediliyor bu kadar şeyi kendi ailemden görüyorsam kimbilir evlendiğim kişi ne yapar güvensizlik var hayata küstük bir devir çok zorluk var gençlerin çoğu evlilikten soğumuş olumsuz bakiyor bende evliliğe olumsuz bakanlardanim bu gün babam bana kızım diye haksız yere şiddet uyguluyor baskı yapiyorsa ilerde evlensem babam beni dövüyorsa ilerdeki eşim kim bilir ne kadar eziyetler eder şu hale bak arladaşlik sohbet gerçek hayatda özgür hayatimiz olmadığı için sanalda mutlu olmaya çalışıyoruz okul okumamı da hiç bir zaman istemedi ailem kendi ayaklarimın üzerinde durmami istemiyor bende hayatın sorluklarini görüyorum evlilikten aile kurmaktan ilişkilerden nefret ediyorum sıcak bakmıyor okul okuyup meslek almak kendi kendimi kurtarmak istiyorum artık hayatımı mafetmesinler bana çok aşırı güzelsin yüz olarak fizik olarak ilerde evliliğin güzel olur senin eşin seni sever diyorlar ama ben olumsuzluklar içinde büyüdüm yaşadim hayata olumlu bakamıyorum hiç bir şekilde mutlu olamıyorum hiç bir şeyle ben mutlu olamadigim için ilerde eşimi de mutlu edemem piskolojik olarak insanlar iyi değilse ondan istemez birde yaşam tarzı olarak hazır olması lazım ben bu gün evlilikten ilişkilerden nefret ediyorum yaşadıklarım yüzünden istemiyorum ailemin yüzünden bu gün evlendim diyelim hadi bir şey mani oldu diyeyim evlendigimde anne bile olmak istemiyorum beni o derece sogutmuslar biktirmişlar yeterki artık baskı ve şiddet görmeyeyim benim hayatımdan uzak dursunlar kendi halime biraksinlar birazda ben evlilikten böyle seylerden o kadar nefret ediyorum ki birisi evlilik dediğinde ölmeyi düşünüyorum o derecedeyim ben
12 Yorumla
Soran+1 yılCanım benim Rabbim yardımcın olsun senin psikolojin hakkında yorum yapamam çünkü belli ki zor şeyler yaşamış ve yaşıyorsun inşAllah bir şekilde okuyup kendini kurtarabilirsin söylediklerinde o kadar haklısın ki inan ne diyeceğimi bilemiyorum sadece sana dua edebilirim evlilik kurtuluş değildir bu durumda ama şu da var hayata olumsuz bakmayaya çalış elbet vardır bir hayır bunda da kendine dikkat et sen kurtulmaya bak destek almaya çalış kurumlardan 🌹
Cevap sahibi+1 yılAbla ailem hiç bir sosyal aktivite izin vermiyor huzur vermiyorlar her şeyden çok aşırı kısıtladilar kız arkadaşim bile yok hiç bir tercih hakkım yok o hakkı bana vermiyorlar ve şimdi eski insanlar gibi birisi gelsede istese de versek diye bakıyorlar ileriki evlilik kararını da bana birakmayacaklar abla koru körüne tanımadan kimseyle evlenemem şimdi hayatım kötü ilerde daha kötü olur evlilik kurtuluş değil sınava hazırlanıyorum sınava gireceğim sonkez kazanırsam okul yurt burs çıkarsa ben okulum için evden kaçacam abla eski zamanda gibi hareket ediyorlar şimdiki devirde hiç bir kimse gözünün tuttuğunu tanımadan evlilik için istemiyor eskidenmis öyle öyle olacak diye bekliyorlar iyi ki de diyorum isteyen çıkmıyor çünkü abla her şeyden soğudum ve nefret ettim ben evden kacacagim bir gün ailemi terk edeceğim inşallah okul çıkarda iyi bir okul öyle terk ederim evi okul okuyorken idare edebilecek olursam hem işe giderim hemde okulu birlikte götürmeye çalışırım
Gizli Üye(30-35)+1 yılErkek olarak ciddi şekilde dezavantajlı durumdayız. Başta bakire bulmak konusunda olsun, değilse zaten çok büyük ihtimal aldatacak birisi oluyor. Sen 30 lara kadar anca düzen kuruyorsun sana gelen kadının üzerinden geçmeyen kalmamış, Yaşıtında olmamalı Bunun yanında hadi paran var Diyelim zaten sana çıkarla yaklaşıyor. Seviyormuş rolü yapıyor Bu tiplerin sonradan nası nafaka manyağı çıktığınıda görüyoruz. Öbür tarafdan aleyhimize olan Kadın merkezli hukuk ve kanunlar Erkeksen otomatik suçlu gözüyle bakılıyorsun Ağırlık merkezi kadın oluyor. Neresi adaletse bunun cinsiyet merkezli işliyor. Bi tarafdan sorumlulukda üstlenmiyorlar Biz kabul ediyoruz Evimizi geçindireceğiz. Ama kadın diyor ben ev hanımı olcam Tamam sorun yok Ama sen gel evi temizle yemek yap çocuğa bak Yahu adam 8-9 saat çalışmış eve yorgun gelmiş epi topu zaten 3-4 saat sonra yine yatıp işe gidecek Onuda adamdan bekliyor. Sen ne yapacaksın afedersinde evde süs eşyasımısın Neyse ya daha çok sebep sayarımda İşin B, oku çıkmış durumda Boşanmalarda ki artışa bak Evliliklerde de azalmaya Ülkenin kadını bütün vasıflarını yitirmiş vaziyette Yine her geçen yıl yurt dışı kaynaklı evliliklerde artıyor Adamlar rus ukrayna felan oralara yönelmiş durumda Hepimiz Bıktık usandık resmen Bekarlık cidden Sultanlık oldu. Çok daha rahatsın bekarsan mutlusun
119 Yorumla
Soran+1 yılŞimdi millet rus ukraynaya yöneldi diyosunuzda onlar Türk kadınlarından namuslu mu yani onu anlamdım ya da iş mi yapıyolar yemek mi yapıyolar onlar anca paraya bakıyorlar.
Cevap sahibi+1 yılValla çevremde çok var Başta kuzenim evlendi , üzülerek Söylüyorum maalesef başta mütevazilikden tut Namuslu olmak veya Sorumlulukla vazifelerini yerine getirmekde daha iyiler. Kimse kendi toprağı dururken Niye gidip elin yabancısıyla evlensin Var demek ki bir şey Keşke boyle olmasa
Soran+1 yılNadir vardır onlarda emin olabilirsiniz hiç kimse Türk kadını gibi olamaz herkes için soyelmiyorum örn olarak annenize de bakabilirsiniz 😉
Cevap sahibi+1 yılAnnelerimiz Baştacı zaten eski toprak kadınlar. Dünyaya bedeldi ama bu son nesillerden bi halt olmaz
Soran+1 yılAma herkesi aynı kefeye koyuyorsunuz şimdi ben erkeklerden de bir şey olmaz desem sizde onaylayacakmısınız size denk gelmemiş
Cevap sahibi+1 yılZaten hep biz suçlanmıyormuyuz burada hergün en az 4-5 başlık erkek genellemeli eleştiri içeriyor. Pi, c erkek secip zarar görenler Genelleme yapıp duruyor. Cidden öz eleştiri yapanda görmüşlüğümde yok o yüzden farketmez Bak genellemeden rahatsız olduğunu söylüyorsun Biz ne yapsak biz neden dert yanalım Neyse ne Veriler istatikler ortada bu nesil bozuldu Bizede yurt dışı gorundu artık nediim
Soran+1 yılBen genelleme yapmıyorum herkes kendinden sorumlu evet haklı olabilirsiniz belki kadınlarda artık yurt dışından evleniyor ama ben buna karşıyım Türk ve müslüman varken yanlış buluyorum herkesin kendi tercihi ama unutmamak lazım kötü olduģu kadar iyi insanlarda var
Cevap sahibi+1 yılValla kadınlar pekde yurt dışından evlenmiyor dahası evlenemiyor. Alman arkadaşım var ve şunu diyor Nerde suratı asık bir kadın görsek muhtemelen Türkdür Diye düşünüyoruz. Çünkü orada popo kaldıran abaza yok bunca şeye katlancak adam yok dahası sadık nerdeyse hiç yok Rus erkekleri zaten Derin dondurucu ilgi yok bişi yok Yurt dışına giden umduğunu bulamadan dönüyor. orada ki arkadaşlarım hep varya bizde ki bu ahmak ap, tal abzalar yuzunden orada yuzumuze bakan yok. Kötü iyiye gelirsek Var ama Samanlıkta iğne aramak bu Çok iyise aşık olamayacağın biri büyük ihtimal insan iki şeyi bir arada istiyor. Ama olmuyor maalesef birşeylerin düzelmesi şart Toplum muhendisliği nesli bitirdi resmen
- +1 yıl
Görüş sahibi saygımı sunuyorum +1 ile tüm duygu düşüncelerini destekliyorum
- +1 yıl
Sen olayı yanlış anlamışsın, bende rusum, yani biz ruslar, ukraynalılar, belaruslar, hepimiz evde iş yapıyoruz, maalesef.
Sizin o gezip tozuyor dediğiniz, namuslu dediğiniz türkler var ya hani, siz onların sadece iş yapan tarafını görüyorsunuz, ama gel gör ki hiç öyle değil, türklerin gezip tozanı da var, rus, ukraynalılarında iş yapanı çok. Hatta siz hani hayat dizilerdeki gibi değil diyorsunuz ya, işte bu doğru, o rus- ukraynalılar da dizilerdeki gibi zengin peşinde koşup duranlar değiller, hepside namuslu ev kadınlarılar.
İnan bana bu kelimeleri bana değilde başka bir rus'a deseydin türklere karşı kin beslerdi. Neden mi? Çünkü sizin için bir yabancı sizin kızlarınıza laf atsa sizde onlara karşı kin beslerdiniz.
- +1 yıl
Birşeyi merak ettim neden yasitin olmamalı
Cevap sahibi+1 yıl@Jaylinnn Bi önceki yorumda da dedim hep bizim erkekler çevremdekiler dahil yabancı evlilik yapmaya başladı diye Bunun elbette bi nedeni var. Ve adamlar mutlu
- +1 yıl
Sayın, görüş sahibi bir söz var: Vodka, Rus kızı gibidir; parasını verir içersin. Rakı, Türk kızı gibidir, su ister, buz ister, kavun ister, baIık ister, ister de ister.
- +1 yıl
Kısa özet: dünyanın en Zor kadını türk kadınıdır hiç bir şey ile mutlu edemezsin her şeye bir sıkıntı bulur
Cevap sahibi+1 yıl@pentagram17 😄
- +1 yıl
Ya gider aile olabilecek erkek bulur huzurlu olur ya da gider pinç erkekleri bulur hayatı cehennem olur canı yanar sonra bütün erkekler aynı der çıkar zaten türk kadınları pinç erkek seviyor geneline yakın canı yanıncada bütün erkekler aynı erkek milleti şeytan erkek milleti aldatır erkek milleti öküz vs vs konuşur bir kişinin hatasını tüm erkekler çeker göz var nizam var adam olanını secse bunların hiç biri olmıyacak ne boşanmalar artacak ne acı haberler olacak adam olanını sevmiyorlar ki
- +1 yıl
Abi sen çok haklısın konuşmalarında çok iyi tespit yapmışsın cevremin çoğu yurt dışında kadın ile evleniyor uzun zamandır evli olanlar var halen ilk evlilikteki gibi hem heyecanları var mutlular evlilik seviyeleri Yüksek iyi bir çocuk yetiştiriyorlar yurt dışındaki kadınlar hem annelikte hem eş görevini çok iyi rol alıyorlar
- +1 yıl
Türk kadınlarıda pinç, psikopat, maço erkek sevsin canları yanıncada gelip ağlamasınlar erkekleri karalasınlar kendi hatalarını düşünsünler
Sonra gelip burayı ağlama duvarına çevirmesinler - +1 yıl
Sayın görüş sahibi seninle tanışmak istiyorum ekler misin
Yani genel olarak insan ruhuna hitap eden bir kişiyi hep arar. Bazı durumlardan dolayı pes eder. Bazı acılardan dolayı tamamen kapanır. Ama en istemeyen bile tercihi farklı değil ise ister. Ben mutlu aileleri görünce çok mutlu olurum ve dua ederim. İstedim olmadı açıkçası. Yani pes etmedim ama uğraşmıyorumda. Yani insan dışarı göstermesede vu yola girip olmayınca içten içe etkiliyor. Dolayısıyla sessiz kalmayı tercih ediyoruz. E gelişi güzel hayatı hiç yaşamadım. Günlük ilişkiler bana göre değil. Dolayısıyla hayatım iş, ev, yorulup serilinceye kadar spor ve bilimsel yayın ve kitap okumak oluyor. Evet o eksikliği doldurmasada en azından biraz unutturuyor. Elbette herkes aynı değil ama ben aile hayatını çok seviyorum. Çoğu zaman anne babamın yanına gelirim. Hayırlısı be diyelim. Siz siz olun ilk fırsatta ailenizi kurun 👍🙂
22 Yorumla
Soran+1 yılNeden olmadı siz mi istemediniz yoksa
- +1 yıl
İstedim, hatta birçok kişiden daha çok istedim. Sadece kolay şeyler yaşamadım. Açıkçası bir narsiste denk geldim ve bu beni çok yıprattı. O zamanlar narsizmin ne olduğunu tam olarak bilmiyordum. Bu süreci kolay atlatamadım. Daha doğrusu sağlam durabiliyorsunuz. Ancak karşınızdaki çok farklı olabiliyor. Gel gitler vs çok zor bir süreçti. Sürekli ilişki peşinde koşan biride olmadım. Belli değerlerim var ve bunun dışına çıkmadan yaşamaya çalışıyorum. Görüştüğüm insanlar oldu ama olmadı işte. o süreçleri tekrar tekrar yaşamak istemiyorum. Belki de kaçıyorum. Asla kimseyi yargılamadım veya adalet dağıtmadım. Bir narsisti tanısaydınız belki de tanımışsınızdır. Ne demek istediğimi anlarsınız. Bir narsiste dahi asla tek kötü söz davranışım olmadı. Ömrüm boyunca asla kimseye küfür dahi etmedim. Ama işte gel gelelim bazı şeyler nasip olmayınca olmuyor. Sonra kabullenmeye çalışıyorsunuz. :)
Evlilik kale gibidir içerdekiler çıkmak dışarıdakiler girmek için uğraşır:-) Kisacasi erkeklerin yükü çok ağır evlilik konusunda karşılığında yıllarca borç ödemek ve belki bi ton dırdır. Ve çoğunlukla bayanlarda paralı kişilerin peşinde oluyor acı ama gerçek bu. Bu yaşıma kadar evlenmeyen biri olarak en çok zoruma giden şey de annesi ile babasının yokluk içinde evlenip mutlu bir hayat yaşadıktan sonra evlilik cağına gelen kızlarına aman evleneceğin kişiyi doğru seç evi olsun arabası olsun parası olsun biz zorluk çektik sen çekme nasihatları... vel hasıl kelam maddi cikarlar üzerine kurulu evlilik olacaksa olmasin..
211 Yorumla
Soran+1 yılO kadar haklısınız ki diyecek söz yok
Soran+1 yılOrası öyle tabi
- +1 yıl
Doğru insan maddiyatı olan değil, maneviyatı sağlam olan insandır..
Erkeklerde çalışan eve para getiren kadın istiyor artık.
Maddi çıkar herkes için var.. - +1 yıl
Çoğu bunu tercih olarak kabul etmiyor artık..
Çalışmayan kadın istemiyoruz diyorlar.. - +1 yıl
Kadın parasını yemeyi çoğu erkek seviyor..
Kadınını çalıştırmayan erkek çok azaldı maalesef.. - +1 yıl
Elbette..
Benim maksadım sadece kadınlar değil artık erkeklerde maddiyatçı oldu demekti. :)
- Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılŞöyle açıklayım ben herşeyimi kendim yapabilen bir insanım şimdiki evlenmek isteyenler yemeği de koca yapsın temizligide koca yapsın parayı versin ben gezeyim düğünü de engüzel en pahalisindan yapsın havasındalar kusura bakmasın kızlar ama ben zaten kendime yetiyorum neden 2. Bi yük alayim üstüne ve bi dünya borca gireyim neden rahatımı bozayım mantıklı bi açıklama bulamıyorum
27 Yorumla
Soran+1 yılHerkes bu düşüncede değil emin olabilirsiniz
- +1 yıl
Valla ben genelde hep o düşüncede insan gördüm
- +1 yıl
Istisnalarda bize denk gelmez şansımıza 😂
Soran+1 yılSize öyle denk gelmiş öyleyse bizde erkekleri genelleme yapalım peki sizde evet öyleyim dermisiniz yani umudu kaybetmemek lazım çürük elma olduğu kadar sağlam elmalarda var
- +1 yıl
Vardır muhakkak ama benim şimdiye kadar evlenmeme sebebim bu dediginiz gibi bi istisna olursa neden olmasın
Soran+1 yılAnladım hayırlı ne diyeyim sizde du edin güzel olsun her şey
- +1 yıl
Amin hepimiz için hayırlısı olsun
Gizli Üye(30-35)+1 yılDoğru insanı bulamamak, psikolojik olarak hazır olmamak, aldatılmaktan korkmak, sorumlulukları alamama korkusu, birçok neden var.. bende 28 yaşındayım ve henüz evlenmedim çünkü evlilik çocuk oyuncağı değil ay yaşım geçiyor toplum ne der diye düşünmeyin. Başkaları için evlenmiyoruz ve hayatımız kimseden ibaret değil. istemeyen evlenmez
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 591 cevap paylaştı. Erkeklere yasal olarak haksızlık yapılıyor... Ömğr boyu nafaka veren biri boşanmadan sonra tazminat ve tüm giderleri erkeğe yıktıkları için maddi yönden çöken biri ve bunları etrafta gören biri neden evlensin
14 Yorumla
Soran+1 yılBence bunlara odaklanmak yerine evlilik benim için güzel olacak mutlu olacağım kısmına odaklanın
Soran+1 yılAllah yardımcınız olsun o zaman sizde haklısınız erkeklere yasal olarak ağır bedeller ödetiliyor bende karşıyım bu sisteme
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen neden evlenmiyorum evlenmek için önce bir eş adayı olur daha elim kız eline değmedi aday çıkmıyor çıkan adayda beğenmiyor beğenmeyince olmuyor maalesef ben çok istiyorum evlenmeyi hemde öyle böyle değil ama ne yapalım kızlar beğenmiyor beni dedim göçmen bir kız belki vatandaşlık almak için evlenir oda beğenmedi aday yok zaten en baştan kaybettik bundan dolayı evlenemiyoruz
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,8b cevap paylaştı.
+1 yılÇok çok zor bişey ya. Bir çok şeyi görmemezlikten geliyorsun , müsamaha gösteriyorsun ; ama nereye kadar bir insan buna sabreder? Daima aman kimsenin kalbini kırmayayım diye devamlı içine atıyorsun yani..
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı. Evlenmek istiyorum ama daha aday iş gelecek yok hadi aday buldum evlendim 1 sne gecik borç ödüyecem hadi onuda buldum diyelim... Adayı bulsam yolum acılır gibime geliyor ama yok siz evlimisiniz🙃🙃🙃
05 Yorumla
Soran+1 yılBende değilim 🙂
Soran+1 yılEvlenmiyorsunuz diyecektiniz galiba henüz evlenebileceğim kimse çıkmadı karşıma 🙂
Soran+1 yılÖyle hayırlısı bakalım ne olur
- Aşk İlişkileri konusunda 825 cevap paylaştı.
+1 yılBen sahsen evlenmek istemiyorum. Ben baska biri ile ayni evde yasayamam ve hele o insan pasakli pislik biriyse asla olurum yani cunku ben cok titiz biriyim
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 5,7b cevap paylaştı.
+1 yılartık asla evlenmeyi planlamıyorum sevgiler zira evlilikler ya çıkar üzerine kuruluyor ya da sahte ikisinden de uzak durmak bence sağlıklı, ancak ne zaman ne olur asla kimse bilemez,
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 5,9b cevap paylaştı. Evlenmek istiyorum; ama bazı sebeplerden, özellikle arkadaş ortamım yüzünden henüz birini bulabilmiş değilim. Ortamı değiştirecek tek bir kimsem yok ve aşkı başka şehirde aramayı düşünüyorum.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,8b cevap paylaştı.
+1 yılUygun, aklı başında, ayakları üzerin de duran, duygularından emin, aşka inanan bir kadın ile tabii ki de evlenmek çok isterim. Ama bu yaşıma kadar hala bulamadım...
00 Yorumla
+1 yılÇünkü insanların gerçekçi olan duygulara, bağlılığa inancı azaldı. Tüketim toplumuna döndük, sevgiyi de tükettik. Çabuk ulaşabildiğimiz, bizi yormayacak ne varsa köpeği olduk adeta. Hata yapma korkusu da evlilikten kaçanların en çok sığındığı nedenlerden birisi.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. şu anki düşüncemle çocuk istemiyorum bu yüzden evlilikte gelecek hayali kuramıyorum kafamda düzen yok karışık her şey bir anda bilmediğim bir şeyin içine girmek istemem
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 849 cevap paylaştı.
+1 yılBenim başımdan bir kere staj evliliği geçti bir daha olur mu bilmem ama her şey gün geçtikçe daha da zorlaşıyor
020 Yorumla
Soran+1 yılStaj mı ay hiç güleceģim yoktu ya 😀
- +1 yıl
Ben bu süreç için staj evliliği dedim aşırı yoğun tempolu geçti 😁
Soran+1 yıl🤣🤣 daha evlenmezsiniz o zaman siz
- +1 yıl
İşte atamaları bekliyorum bakalım olursa evlenirim ama artık bilinçli şekilde evlenirim 🙄😁
Soran+1 yılHayırlısı olsun o zaman
- +1 yıl
Hepimiz için hayırlısı olsun ama umudu yitirmeden bilinçli şekilde güçlü adımlar atmalı
Soran+1 yılAynen öyle ama yaş gidiyor işte
- +1 yıl
Yaş önemli faktör heleki çocuk sahibi olmak ve güzel şeyler bırakmak vakit ayırmak en önemlisi yaşın gücün tam beden ve ruhen yerinde iken olması önemli ama bazen istediğimiz gibi olmuyor ve insan bunun eksikliğini hissediyor keşke diyor ben yanıtın başında dediğim gibi birçok çabaları göstermeme rağmen olmadı ama bundan sonrası için aynı tempolar için birçok şeyler oluşturdum elimden geldiğince kime gerekiyorsa fikir sahibi olması için çabalıyorum çünkü kimsenin yıkıntı enkaz bir aile sahibi olmasını istemem
Soran+1 yılAllah her şeyin hayırlısını nasip eylesin bu şekilde dua edip akışına bırakıyorum vardır elbet bir hikmeti
- +1 yıl
Aynen tabiki de öyle ama elinden geldiğince herkes ama herkes bol bol kitapları okumalı psikoloji felsefe kavram üçlüsünü tam doğru noktaya getirmek için hem okumalı hemde doğru gözlemleme yapmalı yoksa enkaz kaçınılmaz oluyor
Soran+1 yılVar mı önereceğin kitap tavsiye almak isterim
- +1 yıl
Tabi ki bir sürü hemde özellikle son dönemim popüler kitabı beş sevgi dili, seni yoran herşeyi bırak, sözlü dövüş sanatı vs vs ya okadar çok güzel eserler varki tamamen insan psikolojisini düşünselliğini güzel bilinçli moda getirecek bir sürü eserler var
Soran+1 yılTeşekkürler hemen başlıcam 😊
- +1 yıl
Rica ederim daha birçok kitaplar var filmler var okadar zevkliki okuması izlemesi insan güçleri donanımları üzerine üniforma gibi benimseyip giyince et tırnak gibi oluyor hem kendisine hem de çevrede ne kadar kötü koşulda olan varsa onlarıda felaketten kurtarıyor inan bunun mutluğuna tarif imkansız 😊
Soran+1 yılBakalım umarım dediğiniz gibidir heyecanlandım doğrusu çünkü ihtiyacım var gerçekten😊
- +1 yıl
İnanın asla pişman olmazsınız alın bir demlik çay yanında hafif çerez güzel sessiz ortamda gözleri yormayacak bir ışık ortamda okudukca daha da iştahlanırsınız sonra devamı için define arar gibi çabalarsınız bir kitap bittikten sonra film sonra tekrar farklı kitap derken bakmışsınız ki kaslar iyice güçlenmiş ( zihin ruh beden düşünsel analiz vs yani bütünsel )
Soran+1 yılOo şahane tamamdır
- +1 yıl
Size şimdiden bol keyfli okumalar dilerim psikoloji felsefe analiz ve aşk sevgi branşları öncelik seçenekleriniz olsun 👏👏💪🏻
Soran+1 yılÇok teşekkürler iyi gecelee 😊
- +1 yıl
Rica ederim size de iyi geceler dilerim 😊
Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. Evlilik yasal cinsel ilişki ve çocuk yapma kurumu. Onun dışında ömrünü törpüleyen bir kurum.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı.
+1 yılİlgimi çeken insanlar genelde evli olduğu için
14 Yorumla
Soran+1 yılHadi ya nasıl da denk geliyor ki
- +1 yıl
Görüyorum birini diyorum yakışıklı eli yüzün düzgün birde bakıyorum adam evli
- +1 yıl
Şans yok yani
Soran+1 yılBana da oluyor bu dediğin sanki hepsi kapılmış
- Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılİnsanın insana güveni kalmadı en önemli sebebi bu. Ekonomik durumlar vs. Derken bir yığın mantıklı sebep oluşuyor.
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. ben evlenip ayrıldım daha evlenmek istemem ya gerek yok kimse o kadar değeri hak etmiyor artık
06 Yorumla
Soran+1 yılYaşın doğru mu
Soran+1 yılBu yaşta böyle bir şey yaşaman üzücü ama her şey bir imtihan yine de karamsar olma 🙂
Soran+1 yılGüzel bir şey bu aynı hataya düşmemek için ders çıkarmayı herkes başaramaz
Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Kesinlikle istemiyorum. Şayet bir gün evlenirsem mantık evliliği yaparım. Zaten hiçbir aşk sonsuza kadar sürmez.
01 Yorumla- +1 yıl
Seni tanimaliyim 😅
+1 yılEvliliğe karşı ne bir önyargım var ne de hevesim var. Tamamen karşıma çıkacak insana göre şekillenecek bir durum
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 908 cevap paylaştı.
+1 yılEvet bir genç olarak evliliği düşünüyorum. Ama benimle aynı görüş ve düşünceye sahip kimse yok denilecek kadar az.
00 Yorumla İstiyorum ama bir mesleğim olmadı daha o yüzden evlenemem hem zaten beni seven bir kız olmaz 😔♿
05 Yorumla
Soran+1 yılOlur Allah ın izniyle lütfen öyle düşünmeyin siz dua edin Rabbim elbet verecektir duanızın karşılığını😊
Soran+1 yılEt et moral bozukluğuda yaşama lütfen her şey güzel olacak 😊
Soran+1 yılAmin 🌹
+1 yılBen evlenicem ya nolursa olsun. Şirkeyit gibi bir evlilik. Duygulardan falan geçtik artık.
06 Yorumla
Soran+1 yılDuygu olmadan olur mu ya
- +1 yıl
Olur olur duygu falan filan hikaye bunlar öğrendik
Soran+1 yılO zaman hakkınızda hayırlısı olsun
- +1 yıl
Teşekkürler 🤭
Soran+1 yılRica ederim bende size teşekkür ederim 😊
- +1 yıl
Rica ederim 🤭
+1 yılAklım evlenemediklerimde kalır diye korkuyorum.
011 Yorumla
Soran+1 yıl🤣🤣🤣 siz yokmusunuz siz
- +1 yıl
Sen evlen ama senin yaşın gelmiş, bana özenme 🤭
Soran+1 yılOf of bu lafı duymaktan bıktım 😥
- +1 yıl
Milyonlarca insan içinden kendine göre birini bulamadıysan daha çok duyarsın 🤭
Soran+1 yılSanki milyonları görüyor ya da konuşuyorum sosyal cevrem yokki
- +1 yıl
Artik her şey sosyal medya oldu yine bulursun kısmetini
Soran+1 yılYok sosyal medyaya hiç güvenmiyorum amaçları hep farklı benden uzak olsunlar
- +1 yıl
Öyleyse evden dışarı çık bir işe gir çevre edinirsin. Sonrasında iki yıla kalmaz evlenip yuvani kurarsın
Soran+1 yılGirdim işlere okullar okudum tık yok🤣
- +1 yıl
Allah kurtarsın işin epey zor 🤭
Soran+1 yılHiç sorma 😥
- Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı.
+1 yılBir defa evlendim. Engin tecrübelerime dayanarak söylüyorum sizde evlenin.
06 Yorumla
Soran+1 yılBir defa evlendiniz bir daha olsa bir daha evlenirdiniz öyle mi😀
- +1 yıl
Herkesin dünyanın kaç bucak olduğunu görmesi için mutlaka evlenmesi lazım. Sizde evlenin. Alemin kerizi benmiyim
Soran+1 yılHeee siz o anlamda bende ne güzel evlenin diyor dedim ne kadar mutlu 😀
- +1 yıl
Ünlü bir filozof demiski: Mutlaka herkes evlenmeli, eşiniz iyi olursa mutlu olursunuz kötü olursa filozof olursunuz
Soran+1 yılÇok doğru demiş diyecem ama filozof değilde tımarhanelik olsaydı daha manidar olurdu
- +1 yıl
Okumuş adam sonuçta öyle diyememiş
+1 yılAkışına bırakıyorum isteyince olmuyor bende istemiyorum gibisinden belki bu taktik tutar haha
03 Yorumla
Soran+1 yılAynı ben 👏
- +1 yıl
Bi 30 senede bu taktiği dener sonra mezara gideriz
Soran+1 yılÇok mantıklı 😀
- Aşk İlişkileri konusunda 359 cevap paylaştı.
+1 yılEvlenecem vermezlerse gaçacam, en iyisi gaçmak
.030 Yorumla
Soran+1 yıl🤣🤣🤣🤣🤣
Soran+1 yılGaç ulan gaç
- +1 yıl
Al beniii laaaağgggnn al beni alllll 😆
Soran+1 yılYok yokk başkası alsın seni 😀
- +1 yıl
Aşk olsun yani daha önce hiç bu kadar kırıldığımi hatırlamiyorum 🥺
Soran+1 yılAma nedenn ben gaçakla ugraşamam 😀
- +1 yıl
Aksiyon macera farklı güzel olurdu ya
Gel biz gaçalim bak iyi düşün gaçmiyosan ben gidiyom işim var 😂😂
Soran+1 yılSen işini hallet ben bi düşüneyim 😀
- +1 yıl
Düşün taşın, sonunda bana gaç Allah'ım inşallah amin 🙏 😂
Soran+1 yıl🤣🤣🤣sesli güldüm ya alemsin
- +1 yıl
O değil de benim duâ efsane oldu ahahah 😆
Soran+1 yılBende ona güldüm böyle bir dua olabilir mi ya hiç tanımadığın biri için 🤣🤣
- +1 yıl
Nasıl bir yokluksa artık, gerisini sen düşün demek istemiyorum, neden kendimi kucuk dusureyim ki 😂 ama baska da bir aciklamasi yok gibi of neyse konular karışmasın hadi kararını ver lütfen.
Soran+1 yılAllah kimseyi yoklukla sınamasın sağolasın ya gece gece iyi güldüm 🤣 kararım hala düşünüyorum henüz net cevap veremiyorum. O değilde bende mi yokluktayım acaba düşünmeye başladım gaçsam mı diye 🤣🤣
- +1 yıl
Sen yokluk ben yokluk gel beraber bu yoklukta yok olup gidelim 🙈💜
Soran+1 yılBen yok olup gitmek istemiyorummm ki 😓
- +1 yıl
Senin kafanı toparlamaya ihtiyacın var engel olmayayım sana daha fazla seni teklifim ve düşüncelerinle başbaşa bırakıyorum 🙏
Soran+1 yıl🤣🤣 kaçışlarda bu gece
Soran+1 yılYorumladım burada yorumlayayım harika👏
- +1 yıl
Teşekkürler 🙏
2 saat önce falan kayıt yaptım çok hoşuma gitti tamamını söylerim belki yarın ruh halimin durumuna göre artık 🙊
Soran+1 yılKesinlikle söyle baya güzel sesin
- +1 yıl
Sana hep sarkilar söylerim sen yeterki he de ahahah 😂
Sesli güldüm
Soran+1 yılBende sesli güldüm 😀
Sıradaki şarkı ne peki
Soran+1 yılSenin sesinden demek istedim
Soran+1 yılYine süper sesine sağlık 🌹
- +1 yıl
Teşekkür ederim, beğenmene sevindim 🌸
Soran+1 yılRica ederim bende sana teşekkür ederim güzel şarkıların ve yorumların için 😊
+1 yılEvlenmek başa bela başka bir şey değil benden uzak olsun bir kere yaptım o hatayı
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 823 cevap paylaştı. Bir yanım istiyor bir yanım nasıl olacak diyor. Evlilik sürecinde biriyim.
10 Yorumla
+1 yılÇok isterim ama düzgün biri olduğuna artık inanmıyorum o yüzden
13 Yorumla- +1 yıl
@Mersinli_kız evlenmek bende isterim ama dediğin gibi düzgün biri olduğuna inandığım biri çıkarsa olur derim herkes korkar oldu
- +1 yıl
- +1 yıl
@Mersinli_kız bu kadar kısamı söz
- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılUzak olsun benden evlenecek kız bulmak zor şu an hele ki Türkiye de
10 Yorumla
+1 yılHak eden birisiyle evlenip ölene dek onunla yaşamak istiyorum tabii ki.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı. İki önemli etken var ilki doğru insanı bulabilmek ikincisi maddi engeller
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Birini bulabileceğim ortamım yok. İkincisi ekonomik sebepler.
00 Yorumla
+1 yılEvlenmesinler ne gerek var. Sorumluluk iki katına çıkacak.
00 YorumlaŞimdilik gerek duymuyorum.
Biz sizi ararız modundayım00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. nasıl evlenicek bu millet cebinde paramı var
00 YorumlaBiri benimle evlenmeyi isterse bende isterim
00 Yorumla
+1 yılIsterim hemde çok ama kadınlar evlilik istemiyor ki
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yılEvlenmek istiyorumda bu fiyatları gördükçe umut kalmıyor
00 Yorumla
+1 yılPrensesler gibiyim baba evinde diyorum efendim
00 Yorumla
+1 yılNiye evlenelim düğün masrafı beyaz eşya masrafı var niye insanlar büyük kumar oynasın 😂
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılseven sevdıgım aynı kısı olursa evlenırım. Şu ana kadar aynı kısı olmadı hıç.
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 333 cevap paylaştı.
+1 yılİsteklerimi kayıtsız şartsız kabul edecek biri karşıma çıkarsa olabilir.
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 521 cevap paylaştı. Evlenseler bile bosaniyorlar kimsenin kimseye tahammulu kalmamis
00 Yorumla
+1 yılBu devirde bir kıza nasıl güveneyim? Veya bir kızı nasıl tatmin edeyim? Evlenmek aptallık.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 15,9b cevap paylaştı. karşınızdaki kişinin evlenmek için çabaları warsa koşarak uzaklaşın lan bu devirde evlenilirmi 😂😂
01 Yorumla
Soran+1 yıl😀😀😀
Gizli Üye(36-45)+1 yılGerçekten hayatı paylaşabileceğim ruhuma fikrime dokunan biri olmalı ki evleneyim, yoksa bir anlamı yok
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen evlenmek istemiyorum mümkün değil mantığım insanlar kendilerini kirli ellerini benim üzerimden çeksinler
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı.
+1 yılDaha genciz dur bakalım ya. Dertsiz başımıza dert mi alalım
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıl00 Yorumla
+1 yılBen istiyorum ama sevebilcegım kımse cıkmadı henuz
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKarsiliksiz borc verirsen evlenirim neden evlenmim 😀😀😀
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,5b cevap paylaştı.
+1 yılEvet evet istiyorum 😀
02 Yorumla- +1 yıl
Evlenelim o zaman 🤣
- +1 yıl
@ErtugrulKARTAL1903 ahahahha 😄
Gizli Üye(25-29)+1 yılGüven sadakat geçimsizlik kaba saba olma durumları ve en kötüsü de ayyaş ve cimrilik
00 Yorumla- Devamını Gör (72)
Devamını Gör(117)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Evlenmek istiyor musunuz yoksa benden uzak dursun işim olmaz mı diyorsunuz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer