30 yaşındayım geçenlerde biri 22 yaşında mısın dedi bana sizce bu kötü mü?

Tamam şimdi iyidir minyonsundur falan diyeceksiniz belki ama sizcede anormwl deģil mi küçük göstermenin güzellik veya çirkinlikle alakası var mıdır.

30 yaşındayım geçenlerde biri 22 yaşında mısın dedi bana sizce bu kötü mü?
Cevapla