Güncellemeler
+1 yıl
Yorumlarda bütün kızlar düzgün kız bul 30 dan önce evlen diyor ama düzgün kız bulamıyorum bulsam kaçırır mıyım böyle yollu kızın çok olduğu pis bir devirde?
Daha 21 yaşındayım azcık eğleniyim 29 30 gibi karaktere önem verip iyi bir kız bulup evlenirim diye düşünüyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Şimdi eğlenirsen
yarın evlenemezsin
facebookdaki dayılara dönersin geleceğini gördüm senin
bu kafa yapısı iyi değil çünkü
Kanka genç erkeklerin hepsine yakını sadece kızda güzellik ve fizik arıyor
Ciddi ilişki isteme evlilik yaşı 30 hatta 35 e çıktı valla
Hem güzel hem fizigi iyi hemde efendi olan kız dolu bu yaşlarda
şimdiden kafana uygun birini bulmaya bak
eğlenme boş şeyler
Dolu mu? Ne alaka? Güzel kızlar şey oluyor biraz edepsiz oynak. Erkekler hem güzel hem rahat kız arıyor gençken
Bir erkek hem güzel hem rahat kızı niye istemesin
yok valla evlilik yasi icin 30 gec bile çünkü bu seferde doğru insani bulamiyorsun
simdiden elemelere başla sana tavsiye
hemen evlenme ama sen iyi bi aile kizi bulmaya calis
Yoo hic alakasi yok
bakiyorum güzel kizlar hep gencken evlenip gidiyor hicte oynak degiller
sen hep oynaklari görmüşsündür
Şaka maka 30 geç ama 21 de çok erken
Yakışıklı erkekler nasıl karakter olarak kötüyse güzel kızlarda çoğunlukla kötü oluyor abla
Evet 21 erken zaten ama insanlarla eğlenmeyede gerek yok
kafa yapini düzelt bence bu konuda
hani sevgili olacaksan ol gezin dolaşın ama kimsenin duygusuyla eğlenme bence
bakarsın nazik bi kalbe denk gelirsin hem karşındakini üzersin hemde ah alırsın bu seferde hiç bi işin rast gitmez
ama senin hayatin tabi 👍
Düzgün kız bulsam kaçırmam üzmem ama bulamıyorum maalesef
Daha karsina cikar ya sıkma canını. Hakkinda hayirlisi olsun 🖐
Amin senin de inşallah
Evet hata yapıyorsun, güzelliğe bakarsan kaybeden sen olursun knk. Hem güzellik kalptedir, elbette fiziği yüzü güzel olursa cillop ama kalbi de ihmal etme bro
İkisi bir arada olsa tadından yenmez dimi sjsjsjsjs
tabi kolay gelsin sana knk bulursun inş jkşljlşl
Amin kanka sjsjsjaja
Şu an eğlenirken doğru kızı vaktinde bulamazsın belki de yaşın ilerleyince o seni kabul etmez
Doğru kız bulamıyorum hiç
sevdiğin zaten güzel gelir , onu güzelleştiren senin sevgin. AMAN ne odunn insanlarsınız ya adam sanki monopoly oynuyo olum bu tutku işidir biraz da planla falan olmaz
Odun değilim
Cok yanlis yoldasin aslanim. Simdiden efendi duzgun bi kiz bul. Guzellik cok da onemli olmamali yoksa yaslandiginizda ne yapacaksin. Iyi huylu bul bir omur birlikte olursunuz
Bulcam ama şimdi değil işte
İyi huylu efendi kızlar çok hoştur tabi ki ama evlilik için 21 yaş aşırı erken bir erkek için
24 yasinda evlen sen anlasalim bu konuda. Simdi bul 3 senede anca tanirsin
Aslında bak cidden bu devirde düzgün iyi kıza denk gelsem onu kaçırmam evlenmek isterim ama pek hani kalmadı ya düzgün kız
Bulursun bu yaslar tam ideal 30 yasina gelince hic bulamazsin. Herkes evlenir sanada az kisi kalir yasina uygun
Haklisin ama nasıl bulcaz peki düzgün kız?
Taniyarak bul iste cevrenden
Ama guzelligi cok kafaya takma genelde guzel kizlar hem aldatir hemde cok fazla yaninda erkeklerin bakmasindan rahatsiz olursun
Çevrem iyi değil üni okuyom düzgün olmayan kız çok var maalesef
Unide oyleleri asiri fazla var haklisin
Vericiler mi dersin sevgilisini aldatan kızlar mı dersin çok var yani kötü kız cevremde
Güzel kızlar pek düzgün olmuyor o da var bak
Kaşar olduktan sonra
Asla dikiş tutmaz insanda