Şu an bir kızla sevgili olmak için tek kriterim kızın güzel çekici olması. Hata mı yapıyorum?

Daha 21 yaşındayım azcık eğleniyim 29 30 gibi karaktere önem verip iyi bir kız bulup evlenirim diye düşünüyorum

Güncellemeler
+1 yıl
Yorumlarda bütün kızlar düzgün kız bul 30 dan önce evlen diyor ama düzgün kız bulamıyorum bulsam kaçırır mıyım böyle yollu kızın çok olduğu pis bir devirde?
Şu an bir kızla sevgili olmak için tek kriterim kızın güzel çekici olması. Hata mı yapıyorum?
Cevapla