Kadınlar tipe ve fiziğe bakmıyoruz yalanını söyleyip, tam olarak buna bakarlar?

Biz tipe bakmıyoruz, biz sadece zekaya bakıyoruz diyorlar ya çok gülüyorum. Çünkü çok komik geliyor. Ufak atın da civcivler yesin diyesim geliyor. Yani tamam yalan söyleyin, söylemeyin demiyorum ama yutulur cinsten olsun. Kadınları bilmesem, tanımasam inanıcam. :D

Bakın dışarı çıkıyorum işlek bir yerde. Çİftleri görüyorum. Erkek yakışıklı, sakallı, ideal kilosunda, boylu poslu, bir de yanındaki kıza bakıyorum tıfıl, cüce, tip yok bir şey yok çoğu da şişko. Yani hep aynı tip erkekleri seçiyorlar. Yakışıklı , sakallı, yüzü güzel olan, kaslı geniş omuzlu vs erkekleri seçiyorlar hep.

Bir ara yakışıklı bir erkeğin yanında o kadar çirkin, aşırı çirkin, suratı sivilce dolu, yüz yapısı da çirkin ve aynı zamanda çok kısa boylu bir kız gördüm. O gün anladım ki kadınlar çıkarcı ve yalancı varlıklar. Sadece kendi durumlarını güçlendirmek için erkeklerin tipe baktıklarını ve bakmamaları gerektiğini söylüyorlar. Halbuki gerçekler tam tersi.

Kadınlar tipe ve fiziğe bakmıyoruz yalanını söyleyip, tam olarak buna bakarlar?

Bir de feministler kadınlar için body positivity diye bir şey çıkarmışlar. Ulan bu konuda acımasız olan zaten sadece sizlersiniz. Bir de kalkıp çirkin, şişman kadınları da sevin diye propaganda yapıyorlar. Lanet olsun sizlere. F*ministler her zamanki gibi en iğrenci, en berbatı. Bunlar zaten sevilmiyor ama farkında değiller. Bunların sevilmeme nedenleri erkeklerden nefret eden, erkeklerle iletişim kurmayı bilmeyen birer iletişim özürlü oldukları için.

Türk kızları neden Rus kızları gibi olamıyor?

Kadınlar tipe ve fiziğe bakmıyoruz yalanını söyleyip, tam olarak buna bakarlar?
Cevapla