Burada sürekli dillerinden düşmeyen bazı şeyler var.
+Tek taş almak gereksiz
+Evlilik teklifine ne gerek var
+Düğün olmadan da evlenilir
+Altın maltin takmam kadın mı satın alıyoruz
+Türk kızları ile evlenilmez Rus almak lazım
+ Maddiyat arayan kadın benim satın aldığım malimdir.
Reelde manzaraya bakıyoruz boya küpü bir Türk kızı seçilmiş. Tek taş alınmış. Altın bilezikler dizilmiş. En iyi yerde düğün organize edilmiş. Üstelik gelin hanıma da bunların karşılığında hiç de satın alınmis mal muamelesi yapılmıyor tam aksine prenses gibi görülüyor.
Ben nedense artık sosyal medyada bu tarz şeylerin gereksiz duyar olduğuna kanaat getirdim. Pek ciddiye alamıyorum bu sözleri.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer