Erkekler klavyeden elestirdikleri şeyleri reelde neden seve seve yapıyorlar?

Burada sürekli dillerinden düşmeyen bazı şeyler var.

+Tek taş almak gereksiz

+Evlilik teklifine ne gerek var

+Düğün olmadan da evlenilir

+Altın maltin takmam kadın mı satın alıyoruz

+Türk kızları ile evlenilmez Rus almak lazım

+ Maddiyat arayan kadın benim satın aldığım malimdir.

Reelde manzaraya bakıyoruz boya küpü bir Türk kızı seçilmiş. Tek taş alınmış. Altın bilezikler dizilmiş. En iyi yerde düğün organize edilmiş. Üstelik gelin hanıma da bunların karşılığında hiç de satın alınmis mal muamelesi yapılmıyor tam aksine prenses gibi görülüyor.

Ben nedense artık sosyal medyada bu tarz şeylerin gereksiz duyar olduğuna kanaat getirdim. Pek ciddiye alamıyorum bu sözleri.

Erkekler klavyeden elestirdikleri şeyleri reelde neden seve seve yapıyorlar?
Cevapla