Anlaşmalı boşanma aşamasındayım, birkaç haftaya sonlanacak. Sonrası ne kadar zor olacak?

Konu boşanma süreçleri vs değil aslında , sonrası. Senelerdir sanırsın inzivaya çekilmiş gibi eski eşim hariç kimseyle hiçbir şekilde iletişimde değildim. Akraba, iş arkadaşı , okul arkadaşı , vs. Şimdi telefonum dahi çalmıyor siz düşünün gerisini. Neyse neler olacak , bu depresyon nasıl atlatılacak, hayata nasıl karışılacak, nasıl hayat eskisi gibi olacak? Olmuyorsa, olmayacaksa çok da üzmeden söyleyin , fena depresifim.

Anlaşmalı boşanma aşamasındayım, birkaç haftaya sonlanacak. Sonrası ne kadar zor olacak?
Cevapla