Bir erkekle tanıştım ben 99'luyum o 2003'lü. Çok iyi anlaştık ama yaş farkı biraz beni düşündürtüyor. Sizce önemli mi?

Arkadaşlarım çok küçük diyor. 4 yaş var bence çok değil. Ama bir kızın erkekten büyük olması değişik gelmiyor da değil. Erkekler geç olgunlaşıyor derler çünkü. Ama bu çocuk baya olgun. Bilmiyorum çok iyi anlaştık ama yaş konusu üzüyor. Baya büyük duruyordu benle aynı yaşıttadır diye sormamıştım yeni öğrendim baya da iyi anlaşıyorduk. Öğrendikten sonra biraz değişik hissetim. İlk defa böyle bir şey yaşıyorum.

Bir erkekle tanıştım ben 99'luyum o 2003'lü. Çok iyi anlaştık ama yaş farkı biraz beni düşündürtüyor. Sizce önemli mi?
Cevapla