Kendimden 15 yaş büyük birini seviyorum. Bu sakıncalı bir durum mu?

İs yerinde takıştık. Ben 21 yaşındayım o 36. Ben zaten her zaman çevremdeki insanlar tarafından olgun olduğu soylenilen birisiyim. O ise bazen çocuksu bazen ciddi davranabiliyor. Kotu biridir vs demeyin öyle olmadığına eminim kendisi aynı zamanada ablamin arkadaşı olur. Ona ben açıldim oda kabul etti annem ve babalık arasında 10 YAŞ var aynı zamanda sevgilimin iyi biri olduğunu bildikleri için demediler ama içimde kaldı her ne kadar uyumlu olsakta sormak istedim sizce sakıncalı bir durum mu?
Güncellemeler
+1 yıl
Yazım yanlışları icin özür dilerim klavye çeviriyor
Kendimden 15 yaş büyük birini seviyorum. Bu sakıncalı bir durum mu?
Cevapla