"Arkadaş kalalım, akışına bırakalım" diyen bir kızla bir ilişki olur mu?

Son 2 Aydır falan dersaneden bi kızla her gün konuşuyorduk şu an dersaneye gitmiyoruz ama geçe sene gidiyorduk. Bu annesine falan da bahsetmiş konuştuğumuzu geçenlerde bana dedi ki annene bahset bi kızla konuşuyorum de tepkisi ne olacak merak ettim falan demişti. Sonra bi kaç hafta sonra şu an birbirimizi tanımaya çalışıyoruz sence ne olarak birbirimizi tanıyoruz dedi bende açık açık onu sevdiğimi söyledim sen ne düşünüyorsun dediğimde şu an bişe düşünmüyorum dedi peki zamanla değişirmi dediğimde olabilir demişti sonra da buluşunca konuşuruz bu konuyu dedi. Geçenlerde ilk defa böyle dışarıda buluştuk çok iyi geçti buluştuktan sonra da bunları yazdı bana -İlk zamanda Nasıl davranacğımı kestiremedim bi ufak gerildim sonradan alıştım ama Alışma sürem bşrazcık uzun şaapma. Buluşunca konuşmadık bu konuyu da normal muhabbet ettik. Buluştuktan sonra bu bi kaç gün aynı şekilde konuştuk ama son 2 gündür bi soğuk konuşuyor gibi geldi bende sordum illa bişeyleri uzatarak mı yazmak gerek veya random mu atmam gerek diye söyledi. Bende ne var ne yok anlattım buna dedim geçen bir şey konuşucaktık buluşunca onu da konuşmadık dedi ki seni germek istemedim sonra bunları söyledi-Arkadaş olmak bu kadar kötü mü? Normal arkadaş olalım bu ne kadar mümkün bilmiyorum akışına bırakalım. Akışına bırakalım diyorum Bu kadar sıkmaya gerek var mı. Sizce ne düşünüyor bu kız

"Arkadaş kalalım, akışına bırakalım" diyen bir kızla bir ilişki olur mu?
Cevapla