18 yaşındayım benimde kizlarla konuşmaya hakkım yokmu?

Hep kizlarla erkekleri konuşurken gorunce moralim bozuluyor ben tek başıma yürüyorum ama o acıyı icimde hissediyorum lise sonum üniversite sınavına hazırlanıyorum saclarim genetik olarak beyazladı acaba kızlar sacim beyaz olduğu içinmi benle konuşmadı hic okulumuzda kızda yok ben sırf beyaz saçlı olduğum içinmi herşeyden mahrumum ayrıca güzel yaz günlerinde evden çıkiyorum kızlar erkekler konuşup eğleniyor bu benim çok zoruma gidiyor tek çare intihar etmek bu saatten sonra yaşamanın bi anlami yok dogrumu

18 yaşındayım benimde kizlarla konuşmaya hakkım yokmu?
Cevapla