1.50 olan kızlar neden kendinden uzun olan kızları hep kıskanıyo?

Boyum 1.67. Ne zaman benden kısa arkadaşım olsa ya da kısa biri ile tanışsam, boy konusunda özgüvensiz oluyolar. Boylarını uzun söylemek için niye hep bi çaba içerisindeler anlamıyorum. Hani 1.75 falan da değilim bence boyum çok ideal ama tanıştığım 1.50 olanlar hep boyumu kıskanıyolar.

1.50 olan kızlar neden kendinden uzun olan kızları hep kıskanıyo?
Cevapla