Mankenler hostesler spikerler bir çok oyuncular hepsi uzun boylu ☺️.
Ve biz uzun boylu erkekler ( çoğumuz) yanımıza uzun boylu kızları yakıştırıyoruz.
Uzun boylu kızlar candır canandır.
Benim boyum 1.88 ve 1.70 üstü kız yakışır bana
Ve biz uzun boylu erkekler ( çoğumuz) yanımıza uzun boylu kızları yakıştırıyoruz.
Uzun boylu kızlar candır canandır.
Benim boyum 1.88 ve 1.70 üstü kız yakışır bana
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Boyu uzun ablalar manken model felan ossundu minnak kızlar da aklının uzunluğuna göre meslek ediniyolla. Minnakım diye zorbalık yapamazsın kötü adam küçük vücudumun içinde büsbüyük güçlerim var al sana dıkşın dıkşın ölsdjfnsf
1.75 ve üstü kızlar, 1.95 ve üstünü çekici buluyor. Hatta sitede öyle bir bayan vardı. Ben napayım 1.80 civarı erkeği topukluyla aynı boyda oluyorum zaten demişti. Topuklu da dikkate alınmalı ahahah
Sevgilim 1.75 boyunda
Genelde 168-180 arası tercihim ve her zaman da öyle olucak
Geneli öyle düşünüyor. Eğer gerçekse sevgilin istina, sarıl ona djdhg
İstisna değil. Sırf bir kişi söyledi diye sen avut kendini ben kısa boylu kız istemem. Beni sevmese bile uzun boylu kız tercihim yanıma daha yakışır.
Hadi bye.
1.70 üzeri diyordun sonrun da oysa. 1.80 zor abim ya. 1.50 hobitler bile ağzını 1.80'den açıyor. Burası Türkiye insanların beklentileri hep üst seviyede jdjdj
Byee skdkdk
Allah canımı asla bile 1.50 kızla olmam evde kalsınlar.
Ya valla hayatımda hiç kıskanmadım bi tek kendimi bilirim ya niye başkasını düşiniyim?
Sanmıyorum kıskandıklarını çünkü erkekler genelde kısa boylu kadınları daha çok beğeniyorlar bence
Meğan fox 165 irem derici 1.75hangisini tercih edersin😂😂
İrem 1.67
Ahah misal veriyorum sana meğandan çirkin ama 1.75bir sürü kız bulurum ben 170boyundayım ama önemli olan bir bütün sırf uzun boylu diye bir erkekle olamam😂😂
Erkekte uzun boy= herşey
Egona tüküreyim. Boşuna dememişler Allah boy vermiş gerisini koyvermiş. Boyu değil işlevi. Devedede boy var... Neyse anladın sen.
Uzun boylu kızlar > kısa boylu kızlar
Uzun boylu kızlar candır asaletlidir saf güzeldir.
Boyun 1.86 ve uzun boylu kızları seviyorum
1.75 boyum genelde erkeklerle aramızda çok mesafe olmuyor :D
😘😘😘😘 Boyuna kurban olayım
1,75im ama cogu erkek kisa kiz sever yalnis bilgi
Kısa boylu erkekler sadace
Diyorsun guzel ozaman
O sizin uzun boyunuzun güzelliği
allah onlara boy vermiş diye kıskanıyor.
Boy dünyanın en güzel şeyi.
Boyu olmayan insanlar bu yüzden kıskanıyor.
Allah onları o yüzden yer cücesi gibi yarattı.