7 aylık evliyim abartmıyorum arabaya 12 kere hasar verdim, eşimle kavga ettik kim abartıyor sizce?

Tamam bir yerde haklı sonuçta geçim zor baya da bir maliyeti var ama isteyerek yapmıyorum o zaman kullanmayayım diyorum olmaz öyle diyor sinir etti beni kullan zarar verme diyor napayım park edemiyorum gönlünü ben mi almayım? o mu benim almalı? sabah çünkü bu saçma sapan şey için kavga ettik

7 aylık evliyim abartmıyorum arabaya 12 kere hasar verdim, eşimle kavga ettik kim abartıyor sizce?
Cevapla