Gizli Üye(30-35)+1 yılAkrabalarına gösteriş için değil yine senin ki iyi bizim buralarda kızın ağırlığı kadar altın ya da boyu kadar uzunlukta altın zincirler mi istenmiyor başlık parası gitmiş yerine bu adet gelmiş hangi kız ile evlenirsen evlen kardeşim hepsi maalesef istiyor. Kız kendisi bile istemese kızın ailesi muhakkak ki ister benim arkadaşım evlenecek vallahi kıza kilo verdirtmeye çalışıyor masrafı az olsun diye bir tek bilezikle kalsa yine iyi ev eşyaları ev düğün masrafı gelinlik içinde anlayacağın yok yok ya bak param olsa çok zengin olsam ne istiyorsa alayım ne istiyorsa yapayım gerçekten canı sağolsun ama gerçekten yok karın tokluğuna çalışıyoruz yeri geliyor et falan yiyemiyorum inan ki evlenmeye korkar oldum sonra da erkekler niye ciddi düşünmüyor neden korkuyorlar. Bizim buralarda en fakir kızın ailesi bile tonla para istiyorlar evlenmek en az 2 milyon Türk lirası keşke destek olsa ama yok en lüks markaları isterler (ben boşh istiyorum hatspoint aristın bilmem ne) dublex daire 500 metrekare birde düğün salonu şehrin en iyisi en popüleri olacak balayına hiç girmek bile istemiyorum bodrumu da geçtim keşke bodrum olsa 😂😂😂 Maldivler mayami falan yani anladın mı adet çatısı altında erkeği soyup soğana çevirme işlemidir bu sorduğun zaman "BİZİM BİR DEĞERİMİZ VAR TAMAM MI HAKKIMIZ BU BİZİM" ama zamanında "BİZ MAL DEĞİLİZ SATILIK DEĞİLİZ BAŞLIK PARASINA HAYIR" Diyenlerde kendileridir. Yeri geldimi kadın erkek eşittir ama desteğe geldi mi yok abi ama sana şunu söyleyeyim sadece bilezik istiyor ise kaçırma 😂😂😂😂 ne kadar az masraf o kadar iyi
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(25-29)+1 yılÇoğu kız sırf gösteriş için altın ve bilezik istemiyorsa bende bir şey bilmiyorum verdği örnekler full akraba tarafıyla ilgili, aman bir şeyim eksik kalmasın diye düşünürler en nefret ettiğim şey bu altın muhabbeti ya. Ya sen eşinle yaşayacaksın bu hayatı o borcu senin kocan ödeyecek üstüne bir kambur bindireceksin nasıl bu vicdanla yaşıyolar ben anlamıyorum sevgi bu değil ya bu bildiğin karşındakini cüzdan olarak görmek. Zaten bir dünya kadar masraf yapılıyor, bileziğinde olmayıversin ne olmuş yani?
10 Yorumla
+1 yılİşin kötü tarafı şu son dakikaya kadar gerçek yüzünü saklayan o karakter yoksunu aç ve paragözlü kızların kendilerini melek gibi gösterip evlilikten soğutmasıdır
O altın bilezik olmasa da saadet kurulur ama olursa o bileziğin parası için birbirinize vaktiniz bile olmaz
O kadar parayı boş gösteriş parçasına vereceğinize o parayla birlikte vakit geçirin
Rabbim hayırlı bir kuluyla karşılaştırsın sizi00 Yorumla
+1 yılBilezik olayını insanlar yanlış anlıyor. Damadın ailesi oğullarına destek vermek için altın biriktirir önceden. Genelde de sembolik olsun diye bilezik formatında alıp geline takarlar. Kız tarafının sayı belirtmesi ayıptır ve kendini satmaya benziyor biraz. Bir de konuyu mehirle karistiranlar var. Mehir evlenme değil boşanma bedelidir. Çok yüksek mehir istemek ya da illa evlenirken istemek şart değil.
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Gerçek yüzle alakasız tabi ki karşı tarafı zora sokma durumuna karşıyım ama kadın mehir mi artık her ne haltsa ona istinaden altın isteme hakkı vardır alıp almamak size kalır. Zaten altın isteme amacı ya yatırım amacıdır veya kendini güvende hissetmek istiyor olabilir. Evlendikten sonra değişen veya aldatan erkekler olduğu sürece kadınlarda zora girmemek amacıyla isteyebilir. Ama sslere bakılırsa iki tarafında isteme sebebi farklı kadın gösteriş için istemiş erkek kişisi de olayı baya abartıp tepki vermiş. Ben bize yetecek kadarını yaparım fazlası için tutturuyorsan kendine göre birini bul diyebilirsin bi tık çirkef mod açılmış kötü olmuş.
21 Yorumla- +1 yıl
Heleki çalışmayan kadınlar için mehir bence çok önemli. olirda boşanma olacaksa kadının bı sure dayanabilmesi için onlar hayati önem arz ediyor. bunlari esgecmemek gerek
+1 yılBilezik mehir anlaminda kızın dogal hakkı. bence kız kendisinin öz hakkini böyle assagilayan birinden bu sebeple kurtulacagindan dolayı mutlu olmalı. saygilar
84 Yorumla- +1 yıl
Hayr mehir ayrı
- +1 yıl
Onu bunu bilmem lakin şu var ki ben kızın abisi yahut babası olsam onunla böyle konustugunu görsem kızı eve bağlar seninle goruturmezdim. kusura bakma
- +1 yıl
Anlamadm
- +1 yıl
Aynennn
Yol yakınken dön bence bu kişiler çok tehlikeli olabiliyor altın kadar değerli olan bir şey varsa oda davranişsaldir eş olacak iyi davranacak uzmeyecek şiddet uygulamayacak canı sıkıldığında giderecek birini istemezlerde gider iki altına herşeyi silerler eş mi arıyor yoksa sponsor mu belli değil
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 737 cevap paylaştı.
+1 yılNiye kızı linclemisler anlamadım bilezik istemekte ne var altinsiz evlenen mı var bu devirde? Gücün yettiği kadar alırsın kardeş 7 tane bilezik de bir şey değil. O parayı toplayamiyorsan zaten evlenmeye de gerek yok aç kalirsiniz.
62 Yorumla- +1 yıl
Onun istememesi lazım gönülden geçip alınması lazım demek gerçekten sevmiyor ya da paragöz
- +1 yıl
@Cicikızzz95 Kanka 6-7 tane bilezik normal anlamadığınız konu bu. Makul sayı bu zaten Türkler tarafında. Dogu tarafında kızın hiçbir vasfı yok okumamış etmemiş iş yok 100 bin süt parası 12-13 bilezik 100 bin liralik set ev olmadan kız vermeyiz gibi şartlar koyuyor aileler.
Gizli Üye(18-24)+1 yılYa kardeşim kız kendine istemiyorki bir tek bu bileziği damadın annesi babası yapıyor kıza takılıyor. Bir gün bir şey alınacak olduğunda da bozuluyor ve kullanılıyor yani kızın isteği normal. Benimde ablama takıldı biz kendimiz de ablama bilezik taktık. Sonuçta ne yaparsak ikisine. Ayrıca üslubunu da kınıyorum kıza hep küfür ediyorsun
31 Yorumla- +1 yıl
Kız canım bu lnun pinti oldugunu biliyor ne diye evlenecek ki
Arkadaşım, bilezik istemesi çok normal sen de aşırı duygu kasmışsın yani üstüne gitmişsin
Kendinizi ifade etmeniz çok yanlış62 Yorumla
Soran+1 yılhalimizi biliyor kardeşim çünkü.
Gizli Üye(30-35)+1 yılYa alsan ne kaybedersin zora düşersen kız değer veriyorsa seviyorsa bozdurursunuz, ucmazya bilezikler yine sizin, gerek varmıydi kızı bu kadar üzme ye, hoşuna gitti mi burada bazı erkeklerin senin nişanlına onca laf söylemesi ne çok seviyormuşsun sen bu kızı. Ben kıza üzüldüm...
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılHelal sanaa 👏🏻 çok iyi demişsin madem çok istiyor alsın kendine. Sanki geleneklere çok bağlılarmış gibi her şeyi karşı taraftan istemeleri beni sinir ediyor. Kızlar kendinizi bu kadar küçük düşürmeyin ya kendiniz alın istiyorsanız. Altınla evlenmiyorsunuz hayat arkadaşınızla evleniyorsunuz
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKız tarafına altın takılır. Benim bilezikmiş, paraymış, zerre kadar umrumda değil ama bana ne kadar değer verdiğini ölçmek için isterim tabi bir şeyler alınıp takılmasını, bunu her kadın ister. Aferin sana, değer vermediğini göstermiş oldun... kusura bakma ama kız haklı yani.
11 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılha gerçekten paran yoktur o zaman anlarım, ama bunu da güzel bir dille söylersin.
- Aşk İlişkileri konusunda 6,2b cevap paylaştı.
+1 yılEvlenmek için maddi şart koyan kadınla olmaz, uzak dur. Geleneğini, göreneğini, örfünü, âdetini s**keyim bu açgözlülerin. Aşk meşk bahane, bunlar yolacak kaz arıyorlar. O bilezikleri s**kime takarım daha iyi.
00 Yorumla
+1 yılerkekler böyle kadınlarla evlilik birliği kurduğu sürece (böyle kadınları bakire olduğu için tercih ediyorsunuz genellikle) mutsuz olacaklar. herkes kendi dengini bulur. demek ki sen de bu kalibrede birisin ki sana senin gibi birini nişanladılar.
02 Yorumla- +1 yıl
Aynennn aman bakire olsun amann ama para vermezler suyundan da ister erkek milleti valla türk erkekleri çok kötü Allah alır umarım başımızdan onlari
- +1 yıl
hahah amin
Eşine dostuna caka satacak diye düğün ister, bilezik ister, balayı ister. Evliliği bile elalem evde kaldı demesin başarılı desin diye ister. Beyin yoksunu koyun karılar, vur kıçına tekmeyi gitsin, bu karıdan bir halt olmaz
00 Yorumla
+1 yılŞimdi şöyle bisey var 7 olmasada en az 5 takilmasi laz geline sonuçta oda bir kez evlenicek genc kiz hevesi var her evlilikte olur böyle altin tartismasi ama orta yolu bulmaya calisin derim 10 bilezik 5 i bir yerde daha neler isteyenler var eger 7 fazlaysa grami azaltilarak alinabilir ama bu eskiden olan gelenektir elbette aşırısı olmamasi lazim fakat 5 6 olabilir bende 3 bilezige evlendim ama keske 5 olsaymış i kadar lazim oluyor ki evlenince o eşinle senin teminatin onada hak ver lutfen
20 Yorumla
+1 yılBen de evliyim. Nikah yaptık. Düğünü asla istemiyorum gereksiz masraf olduğu için. Fakat eşim ve ailesi elalem ne der saçmalığından dolayı düğün yapmak istiyorlar. Nikahlı olduğumuz halde ayrı bir şekilde Haziran ayını bekliyoruz. Uzak mesafeden dolayı daha düğün olmadan birbirimizi bıktırdık. Yani düğün, takı gerçekten boş iş. Evlilik sürecini de evliliği de uçuruma sürüklüyor bu tarz şeyler.
20 Yorumla
+1 yılSırf gösteriş için, kuzenlerine takılmış onun ne eksiği varmış diyerek istenen bir altın.. başka bir amacı olsa ha bire kuzenlerini örnek verip durmaz. Yarışa girmiş resmen
10 Yorumla
+1 yılBen evlendim eşimden hiçbir tane çöp bile istemedim ve ailemde istemedi ben nişan yapmadım sade bir söz ve kına yaptım ev eşyası zaten almadık eşim asla zora girmedi ve herkes kendi bütçesine göre bişeyler alır ama senin nişanlın biraz abartmış sanki senle değil bileziklerle evlenicek ayıp ya senle evlenicek evlendiğinde sen sıkıntı çekeceksin sizin huzurunuz bozulucak biraz düşünceli olsun ama emin olki bu bilezik fikri nişanlının değil başkası kafasına koymuş aklında bulunsun.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 725 cevap paylaştı. Haklı değilsin gücün yettiği kadar alman lazım gösteriş diye bisey de yoktur onlar yine sizin oluyor mantıksız düşünüyorsun kız ayrılsa haklı kendini de yanlış ifade etmişsin
10 Yorumla
+1 yılİstekleri hiç bitmiyor sonra neden huzurumuz yok borç içinde yüzecek bu bilezikler yüzünden bide birkaç aya boşanırsanız hepsi boşa gidecek yol yakınken dön 🙃
00 YorumlaKız haksız gözü parada pulda özenti bı tip geç olmadan bırak ama senin konuşman da aşırı iğrenç düzgün bir erkek degilsin
10 Yorumla
+1 yılbaya abartmışın sende ya sanki kadın öl dedi sana insan sevdiği için canını verir sen bi bileziğin lafını yapıyon
10 YorumlaYanlış anlama kardeş ama yol yakınken dön bu yoldan; eş olmak bu olamaz.. yenge ticaret olarak bakıyor belli ki
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 866 cevap paylaştı. Herkes bilezik ister tamam ama erkek tarafını da üzmemek lazım. Gücü ne kadar almaya yetiyorsa o kadar alınır.
Umarım nişanlın kendisine çeki düzen verir yoksa bu ilişkinin sonu hüsran 🌝
02 Yorumla- +1 yıl
Bu gvat hic almiyicam diyor kendine ceki duzen vermesi gereken kim acaba
Kız yüzsüzlük etmiş olsun hadi. Senin bu üslup ne dağ ayısı gibi
20 Yorumlabilezik onun hakki sonucta sadece bunun için rest çekmem saçma
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 886 cevap paylaştı.
+1 yılHiç almadiysan haksizsin. Mehir diye bsy var
10 Yorumla
+1 yılBu tipler ile evlenmeyin yahu... Sadece gösteriş ve çıkar mensubu bunlar.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,7b cevap paylaştı.
+1 yılTürk kızını yeni mi tanıdın git yabancı kız al evlen daha mutlu mesut olursun
00 Yorumla
+1 yılKızda sen de yanlış davranıyorsun. Kızın bilezik diye ağlamasına fırsat vermeyecektin
00 Yorumla
+1 yılEvlenilecek birine benzemiyor hayat müşterek muhabbetinden bir haber biri iyi yapmışsın
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBilezik istemek çok doğal bu kadar karşı cikmani anlamadım ben evlenmek istediğim adam yok dese sorun etmem yanu kndan değerli değil kalbini kırmak istemem
00 Yorumla
+1 yılBöyle bir kızla devam etmek hata olur. Çok saçma istekleri var.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,6b cevap paylaştı.
+1 yılCok yuzsuzce ya hala bılezık dıyo mılletın gosterıs sevdası yuzundrn oluyo hep
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılValla abi ya lafta eşitiz ama her şeyi erkek alsın her şeyi erkek ödesin.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılCok güzel sacmalamissin kanka, git gavurla evlen hadi
31 Yorumla- +1 yıl
Gavur kizlari sen bilmezsin 2 güne erkeği paçavra ederler boynuzlu dolaşır snjsjsha
Gizli Üye(18-24)+1 yılİki tarafında hataları var, ha misal biz istemedik de ne oldu ona cevap veremicem arkadaşlar.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılÇok egoist ya bu ne böyle ben sinir oldum tanımadan insan evleneceği kişiye böyle yapmaz
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılbencede herkes bilezik ister... bir yüzük takıpmı evleneceksin kızla?
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılşöyle düşün gerçek yüzünü görmüş oldun
fazla uzatma ayrıl gitsin00 Yorumla
+1 yılAllah aşkına ya bu ne ya ben sevgilim benle evlense yeter diyorum bunlar bilezik derdine düşmüş şımartma bence
02 Yorumla- +1 yıl
Iy zavalli üstüne atla bari adamin
- +1 yıl
Ne alakası var tanımadım görmedim 😂 saf ya 😂o nasıl bi yorum
+1 yılOlabilir yani bilezik istemisse herkesin akrabası bir degil ki mesela benim akrabalarım da böyle pislik bende nisanlimdan altın istiyorum
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKızın bilezik istemesndeki anormal olan durum ne anlamadım, alabilecek gücün yoksa evlilik işine de girişme. He bu üslüpla bir gün alabilecek gücün olsada sen evlenip kimsenin hakkına girme daha iyi.
10 Yorumlakız iyi ki dönmüş bu yoldan
20 Yorumla
+1 yılHerkes gösteriş meraklısı ya artık 🤷♀️
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,4b cevap paylaştı.
+1 yılAyrıldığınız iyi olmuş sizden olmaz 😅
10 Yorumla
+1 yılakıllı bir hareket yaptın
00 Yorumla
+1 yılGüzel cevap vermişsin.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 681 cevap paylaştı.
+1 yılBirbirinize karşı çok saygısızsınız
00 Yorumla
+1 yılIy cimri hanzo uzak dur kizlardan
10 Yorumla
+1 yılBu kızla olmaz ömür geçmez
00 Yorumlaayril gosteris budalasi kusra bakma
01 Yorumla- +1 yıl
ppdeki kedi benim kedime benziyor çok tatlı maşallah görünce duygulandım.
Gizli Üye(25-29)+1 yılBu yüzden ayrıldınız mı
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSen mümkünse evlenme
213 Yorumla
Soran+1 yılo zaman ben de bir araba isteyeyim ablacım ne dersin?
Cevap sahibi+1 yılKadınların fıtratında var takı takmak güzel görünmek o kadına hediyedir yakışır 10 bilezik almana gerek yok 2 tane de olsa takılmalı bence
Cevap sahibi+1 yıl@Moddelen erkeğe kol saati alınır zaten
Cevap sahibi+1 yıl@Moddelen erkekten bunu duyamazsın çünkü erkeğe yakışmaz abes olur bunu anlatmaya çalışıyorum. Erkek her zaman maddiyatı sağlamakla yükümlüdür tabi ki erkekten beklenecek. 2 bileziği çok gören mehir de vermez Allah'tan korkun ya bu kadar cimri olmayın erkek sevdiği kız için uğraşır ne yapar eder onun isteklerini ihtiyaçlarını karşılar doğanın kanunu bu. Kızın da hoşuna gider naz yapar şımarır daha da sever bağlanır ilişkiler böyledir. burada para avcııs kadınlar istisna. Sevmediğim erkeğin bir kuruşuna dokunmam istemem ama seviyorsam benim için birşeyler yapmalı
Cevap sahibi+1 yıl@Moddelen gezmiyorum zaten 🤣
Cevap sahibi+1 yıl@Moddelen iki yüzlü derken
Cevap sahibi+1 yıl@Moddelen sevmediğim dedim ama yinede sen bilirsin 🤣
8 ayHoş değil gerçekten
11 Yorumla- 8 ay
@Selenn2005 bence gerici ve paracı
Bence evet
00 Yorumla
+1 yılcok iyi yapmissin bu nasi bi yuzsuzluk ya
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılOlabilir
00 YorumlaNe kadar oldu
00 Yorumla
+1 yılBence haklısın
00 Yorumlayakınlaşma oldmu.
00 Yorumla
+1 yılKadınlar ister
10 Yorumla- Devamını Gör (1)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 


