Şimdi gerçekten ayrıldı mı yoksa gurur mu yapıyor ve ben ne yapmalıyım?

şimdi beni çok seviyor öncelikle onu es geçmek istemiyorum benim için herşeyi yapacak biri ama çok kıskanç

ben tiktokta yayıncılık yapıyordum fakat istemedi hiçbir zaman sil dedi ama ben silmedim oda herşeye rağmen tüm yayınlarda yanımda oldu yavşayan çok vardı engelliyordu görünce kıskanıp kavga ediyorduk fakat dün o uyurken ben kız arkadaşımla yayın yaptım ve kamera açtım kamera açmama kızlardı onun sevmediği kişiler vardı uyandı üstüne geldi yayının delirdi ve beni bıraktı ama hala sayfama bakıyor sabahtan beri sayfamda gezip duruyor çok özledim yazdım sen yaptın dedi çok kırgın haklı mı sizce hiç sözünü dinlemedim çok şımarık davrandım :( aileler de abisiyle tanıştım yengesiyle oda benim annemle ciddi ve çok güzel bir ilişkiydi bu kadar çok seven adam vaz geçer mi yoksa kırgın mı offf sen istersen ben dönmem dedi bu saatten sonra dedi bende bağırdım sana dönen yok dedim kırdım onu

Güncellemeler
+1 yıl
barıştık arkadaşlar 🥰 o bana kıyamaz hata bendeydi hatamı düzeltdim
Şimdi gerçekten ayrıldı mı yoksa gurur mu yapıyor ve ben ne yapmalıyım?
Cevapla