Benden ayrıldıktan sonra saçma sapan tavırlar sergiliyor?

3.5 yıllık kız arkadaşım ilişki boyunca aşkımdan geberdiğini söyleyen tavırlara kapanan iyi kötü bir ilişki yaşadığım insanla 3 aydır ayrıyız ve 3 aydır benimle bağlantısını koparmadan ya konuştuk ya da beni stalklıyo hatta geçen barıştık her şey güzelken bir anda ayrıldı hakaretler ederek ve sevmediğim ne varsa yapıyo yani çocuk gibi kıskandırmak için kendi seviyesini baya düşürüyo amacı ne biri böyle iç rahatlatıcak bir şeyler söyleyebilir mi dönecek mi bu düzgün olgunlaşmış bir şekilde

Benden ayrıldıktan sonra saçma sapan tavırlar sergiliyor?
Cevapla