
Kıza yazan da bu bi de. Arkadaşım bu durumu normal buluyo bence günümüz saçma sapan ilişkileri. Doğru bulmadığımı söyledim sizce kim haklı?

Kıza yazan da bu bi de. Arkadaşım bu durumu normal buluyo bence günümüz saçma sapan ilişkileri. Doğru bulmadığımı söyledim sizce kim haklı?
Herkesin tercihi başka olabilir. Kimisi statüye kimisi tipe boya kişiliğe vs bakar. Herkesin tercihi ve bedelleri kendini bağlar, saçma ya da değil. İsterse unicornun var mı diye sorsun hayır deyince konuşmayı kessin. Bence tercihler ve zevkler sorgulanmamalı
Cevap
3Cevap
Kesinlikle konuşmayı bir anda beğenip bırakmak ya da görüldü atmak da aynı şekilde benim için saygısızlıktır.
Arkadaşın şerefsiz erkek seviyor sanırım aldatılmak falan çok hoşuna gidiyor olmalı
Hayır ya abartılıp darlamamali
Bidakine sen atarsın ilk mesajı
sen ne okuyosun diye sormadı mı
ters giden neydi acaba :)
Üçü de mal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?