Aldattığım sevgilim ilişkimizi düşünmek için zaman istedi. Ne yapmalıyım sizce?

4 yıldan Beri bir Kızla sevgiliyim (erkek) Seviyorum Çok. 2 yıl önce Bi covidde Uzak kaldık görüşemedik Bende Nasıl Diyim Yanlış Yollara Kapıldım Ve aldatdım. Evet ben Şerefsizlik Yaptım. İçinizden geçtigi gibi.. ama Ben Çok Çabaladım şimdi Ne yaptıklarımı yazamam Ama gerçekten Onu mutlu ettim. Kendiside söylüyor hareketlerinden Yaşantısından belli ediyor. Benle yaşıyor Kedimiz var minnak adıda Balım. Çok İyi bakıyorum İkisinede Gerçekten de Evlenmeden Önce Sevgiliyken Yapılabilecek herşeyi yaptık Ben O mutlu Olsun diye ona her şey yaptım. Şimdi Mevzu Var. 1 haftadır Soğuktu ayrıldı. Bana dedikş Aşamıyorum aldatmayı Biraz düşünücem Tamamen ayrılmaya ya da Barışmaya.. zaman istedi Ben Çok kötüyüm Çok stresliyim Onu Kaybetmek istemiyorum Ben yardım Lütfen Yardım!!

Aldattığım sevgilim ilişkimizi düşünmek için zaman istedi. Ne yapmalıyım sizce?
Cevapla