Mesajlardan bir şey anlaşılmıyor. Ortada ezilmek gibi bir konu göremedim. Sanırım boş yere evham yapmışsın. Bence bu durumu daha fazla büyütüp ne kendini ne de sevgilini üzme. İlişkinizi kaldığınız yerden devam edin. Sakinleştiğin zaman aklın başına gelecek ve ben ne yaptım diyeceksin. Bak sonra çok pişman olursun. Demedi deme.
Anladığım kadarıyla ekran görüntülerindeki sohbet, sevgilin ve sevgilinin arkadaşı arasında geçmiş. Gayet mantıklı ve seni koruyucu tavırda cevaplar vermiş. Hem karşı tarafı kırmadan hem de seni savunarak, sana olan sevgisini belli ederek sohbeti devam ettirmiş. Sevgilin daha ne desin? :))
Kız arkadaşlar hep böyle erkek arkadaşlarını mantıklı düşünerek iteler. Bunlar normal şeyler, ne konuştuğundan ziyade çocuğun size ne söylediğine adapte olmanızda fayda vardır. Her söylenen herkes tarafından yapılmıyor. Seven maddiyata önem vermez ve çocuğun attığı mesajda görüldüğü üzere mantık aramadığı bir ilişki içindedir.
Mesajlar durumu net olarak belli etmiyor ama size şöyle söyleyim sevgiliniz ne olursa olsun sizin yanınızda olup size destek olması gerekirdi her koşulda haklı olun veya haksız yani insan sevdiğinin böyle günde yanında olmayacakta ne zaman olacak.
Sevgilinin yazdıklarında bir problem göremedim. Ayrılmayı düşünmek abartı olur. Ama sevgilin o kızla iletişimini kesmeli.. kesmezse o zaman ayrılabilirsin.😂
Kız arkadaşı aranızı açmaya çalışmış bildiğin. Mümkünse ilişkinizden uzak tut.
yani mesajlardan fazla bişey anlayamadım ezilmelik bir durumda görmedim... belki ben anlayamadım. erkekler genelde daha sığ bakar olaylara belkide arkadaşının ona dediği şey çok normal gelmiştir diyebiliriz. ama seni savunması gerekir her durumda. hemen ayrılma derim 😬
Sevgilini aldat ve bunu onun yüzüne vurup onu terket çünkü ‘en yakı kız/erkek arkadaş’ lafı altında çevrede tutulan karşı cins o kişinin duygularının olduğu ya da yedekte tutuğu birdir , üstüne onun seni eziklemesine müsama gösteriyorsa üzgünüm hem cinsim ama vaziyet budur. Kimseye kalbini kırdırma (girls power)
Ben sevgilinin yazdığı yazılarda hiçbir problem göremiyorum sevgilinden yana sıkıntı yok lakin o kız aranizda bir yılan haberiniz olsun belli ki sizi ayırmak için uğraşıyor.
Sevgilin seni korusada o kizdsn uzak durmali iliskinizi biterecek hareketleri var belkide ona yaziyo sizi ayirip o harekete gececek bilemezsin ama uzak durmali
Ayy çok kalitesiz bir sohbet. Beni bu sohbete katmaya çalışandan hemen uzaklaşırım ya da konuyu değiştiririm. Insanlara sadece yürüyen meslek olarak bakmıyorum. Onlarin kalpleri , görünüşleri ve karakterleri de var.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Sevgilin demiştir yazsın diye Çok üzüldüm lütfen böyle insanlarla iletişimi kes Bu uyarımı Ciddiye al
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Allah bizi böyle arkadaşlıklardan korusun. Yürüyen haset bu. Uzak durmalı sevgilin