Hiç bir şeye inancım kalmadı, yaratıcı denilen varlık olsaydı acıma, merhamet duygusu olmaz mıydı?

Bir de en merhametlisiymiş bak sen. Merhametlisi buysa ohoo işimiz yaş.
Hiç bir şeye inancım kalmadı, yaratıcı denilen varlık olsaydı acıma, merhamet duygusu olmaz mıydı?
Cevapla