Yaratıcıya inanmamak beni kötü biri yapar mı?

İnanmıyorum ve bunu soran birine söylemek beni neden kötü yapsın hakaret etmiyorum inanmak zorunda değilim kaçıp gitmek istiyorum ülkeden baskı sürekli cennet cehennem yerine kendi vicdanım ile iyilik yapmak kötü mu
Yaratıcıya inanmamak beni kötü biri yapar mı?
Cevapla