Görücü usulü tanıştık kahve içtik. Bir daha görüşmek istemediğimi kırmadan nasıl söyleyebilirim?

Ben hiç beğendim düşünceleride bana uymuyor aileler biliyor bana bugun tekrar görüşelimmi yazmış nasıl olumsuz olduğunu söyleyim yazar mısınız copy paste yapıyım atıyım?

Görücü usulü tanıştık kahve içtik. Bir daha görüşmek istemediğimi kırmadan nasıl söyleyebilirim?
Cevapla