20 dakikalık mesafedeyiz ama ne geliyor ne arıyor. Neden?

Merhaba arkadaşlar yaklaşık 1 yıldır bir ilişkim var ve ne hikmetse bana 20 dkk uzak olan insan asla yanıma gelmiyor benimle buluşmuyor görüntülü aramıyor ne zaman ayrılsam yalvarıp geri gelmek istediğini söyledi ama artık cidden yoruldum resimlerin ona ait olmadığını düşünüyorum ne zaman buluşalım desem bana saçma sapan nedenlerle gelip piskolojik baskı uyguluyor neymiş efendim beni Real hayatına alırsa onu aldata bilir mişim bu ne tür bi hastalık?
20 dakikalık mesafedeyiz ama ne geliyor ne arıyor. Neden?
Cevapla