Bir erkeğe 3. kez takip isteği atmak abartı mı sizce?

ilk kez takipleştiğimizde ilk isteği ben atmıştım o da gt yapmıştı, İkincisinde ise yanlışlıkla onu takipten çıkardım sonra yeniden takip isteği attım. Sonrasında onun instagramı çalındı ve yeni instagram hesabı açtı ama bana istek atmadı. Ben ona 3. kez takip isteği atsam çok mu abartı olur ne düşünür?
Bir erkeğe 3. kez takip isteği atmak abartı mı sizce?
Cevapla