Aylarca flört ettik, en sonunda hiçbir şey değiliz dedi. Sizce geri döner mi?

okuldan hoslandigim cocukla konusmaya basladim o da benden hoslanmis gibiydi ben o ve arkadaslarimiz cikislarda eve hep birlikte donerdik diger kızlara davrandigindan farkli davranirdi bana. wpde askimli canimli konusurdu hic kavga etmezdi arada sinirlenmem hosuna gittigi icin bikac bisey soylerdi. iliskimiz hep heycanli gitti hic sikmadik birbirimizi. bana bakıslari tavirlari bir arkadasina olan tavirlarindan cok cok farkliydi kim olsa bence senden hoslaniyo, hayatinda baska kiz yok derdi. 3aylik flortumuzden sonra ona ne oldugumuzu sordum ve bana hicbisey degiliz dedi ben ondan sonra allaha emanet ol dedim konusmayi kestik sizce geri doner mi gercekten seviyor mudur😭😭

Güncellemeler
+1 yıl
bu arada cocukla en fazla yakinlasmamiz yanaktan opusme ve el ele tutusma oldu sadece
Aylarca flört ettik, en sonunda hiçbir şey değiliz dedi. Sizce geri döner mi?
Cevapla