Niye beni yarabandı olarak görüyorlar niye bıktım artık 😔
Hiç bu sevilip unutulmayan kızlardan olamadım anasını satayım
Niye beni yarabandı olarak görüyorlar niye bıktım artık 😔
Hiç bu sevilip unutulmayan kızlardan olamadım anasını satayım
Belki de birileri için unutulmadın, sana platonik oldu ve senin haberin yok. Hem öyle bir şeyi neden arzuluyorsun ki? iyi bişey mi birilerinin senin için acı çekmesi
Hiç sevilmedim bunu demek istiyorum 😔terk edip gittiler
Olabilir bende öylelerindenim
Eski sevgiliyi anlatma mevzusu şudur, o ilişkide kendini yıpranan taraf gösterip çok sevdiğini gösterip sizin gözünüzde duygusal açıdan yükselmek ve sizi etkilemektir
Ondan mi gerçekten 😃
Hayır hep iyitara. aldatılan taraf, terk edilen taraf
Umarım öyledir teşekkür ederim
Ama neden hep o kişiden iyi bir şekilde bahsediyorlar yani laf kondurmuyolar
Cevap
14Cevap
Şanstır belki
Ah yaa kıyamam ki sana 🥺. Nedeni muhtemel sen iyi hassas birisindir. Sıcakkanlı bir insansındır. Hani şu konuşunca birilerine iyi gelen tipler vardır ya öylesindir işte. Bu nedenle senle yola çıkarlar iyi hissetmek için bunu hoşlanto falan sanarlar çoğu kez,
Birinin en kıymetlisi olabilmeni diliyorum 🖤
Evet aynen öyle bebeğim teşekkür ederim ❤️🥰
Ne demek hayatım 🥰
boş ver onları sende o erkekleri ciddiye alma ya da takılma.
Benim de son ilişkim böyleydi 1 sene sonunda anlayabildim ve ayrıldım
Seçimlerini iyi yap sende
Çok içten ve anlayışlı bir nadide çiçeksinde ondan senin cana yakınlığının farkindalar ve iyi niyetini suistimal ediyorlar bence
Başlarken sor artık sende, en azından tek bir yalanında çeker giderim de
Ah be kardesim kronik bir hastalik
Nasıl yani
Sıkma canını diyorum sanada birisi denk gelir seni çok sever
En azından birileri denk geliyor
gelirsin bigün İnşaAllah
Yaşın kaç ve nerede yaşıyorsun
Niye
Tanışabiliriz diye :D
Sen de mi onlardansın yoksa 😅
Yoo değilim
Senin yaş kaç
33
Şans kısmet boş ver takma oluruna birak
Me too
Yarabandı gibisin sanırım
Demekki karektere bakmıyorsun.
Bakiyorum sadece karaktere bakıyorum 😔
Karektere baksan böylelerine denk gelmen imkansız
Bir insan sevdiğini Allah için sever
Amin
Şans diyelim
nasip deeee
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?