Selamm🥳🥳
Benim için %80 falan zor sanırım artık bulunmaz hint kumaşı belki beni bulup ikna eder diye %20 oranı gözden çıkarttım sjjs

Selamm🥳🥳
Benim için %80 falan zor sanırım artık bulunmaz hint kumaşı belki beni bulup ikna eder diye %20 oranı gözden çıkarttım sjjs

Güven olayı karşılıklı bir duygudur. Güvenmek için güven vermek gerekir tabiki belirli koşullar çerçevesinde. Bunun sınırı her insan da farklı olmalıdır. Bu da ancak birini ne kadar tanıyabileceğin süreye bağlıdır.
Cevap
23Cevap
Artık kimseye güvenmiyorum. İnsanlar menfaatçi ve çıkarcı olmuş. Eski dostlarım bana yetiyor.
Sevgi beslersem inanmaya ve güvenmeye de başlarım
Kimseye güvenmiyorum kendim dışında sfgh
Kendine aşık biri sjs
Kendimi çok seviyorum keşke kendime sarılabilsem dssdksd
Allahım shhs
sdlaskshhs
Hemen de kapat kendini. Belli eder öyle insan kendini merak etme.
Saçmalama ya aaaaa
Degisiyor sanirim bu oran kisisine gore... güvenilmeyecek kişilere güvenip güvenilmeyecek kişilere güveniyorum. Çok sacmalik..
Son zamanlarda yaşadığım olaylardan dolayı %90 oldu artık
Alk selam güven en büyük aptallıkdır hep tetikde olcan güvendigin daglar birgün sana... Belli olmaz
imkansız. o yüzden güvendiğim insan sayısı bir elin parmaklarını geçmez
ben artık hiç inanmıyorum yaa böyle şelere güvenmiyorumda kimseye
Çokça zor.. güvenme kimseye. Hele de şu devirde
%99 😄 oranında güvenmem
Bence senin oranın %80 değil %100 .
Evet zamanında gördük.
Ne demek ne alaka. Güvenmiyorsun kimseye.
Yavrum benden dahs güvenilir adam mı var şu sitede. Bana bile güvenmediysen kimseye güvenmezsin sen.
11 senedir şu sitede yeni baştan insanlara kendini kanıtlaması cidden yordu artık beni. Siteye dolan y*vşaklar insanların zihinlerini bulandırır boş yere kalabalık yapıyorlar. Sonra işin yoksa ben onlardan değilim diye kendini anlatmaya çalış
Kimi az çok tanıyorsun , beni mi yoksa sitedekileri mi? Ayrıca 9 seneliksen ben seni neden daha öncelerden tanımıyorum?
Olabilir yoksa o kadar eski birisini mutlaka tanırdım. Bir de aslen antalyadanmışsın
Hafızam iyidir boşuna makin E mühendisi olmadık. Aylar önce sorunun birisinde görmüştüm
Hayır baby sans eseri görmüştüm aylar önce bir kızla konuşuyorsunuz galiba.
Eee buna kafa derler , sen beni buraya son yıllarda doluşan mallarla kıyaslama artık lütfen.
Mal olduğum için direkt güveniyom ben valla asjdk
İnandım güvendim level atladım ben :D
Bende senden 80 90 flan
Bir zorluğu yok , kendime güvenim ve inancım tam.
Karşımdakinden aldığım enerjiye bağlı bu.
Çoz zordur kimseye güvenemem
Zor biriyim sanırım bende inançlarım da zordur
Güven bitmişse sevgide olur,,,
100.
Yo sadece geçmişi bana uygun olsun
Hiç güvenmem kendime bile
100 :/
%85 .
Hemen güvenirim.
yüzde 99 artık..
@99 zor
%80 zordur
%90 😅
%1500 falan.
%90 falan
%80.
% 50
Çookkk zorrr
Yüzde 90
Çok çok zor
yüzde yüzz
Çok zooorrrr
%97 filan
Sifir loooo
%40 zor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?