Gecen sene konuştuğum bir çocuk vardı ikimizde mezunduk ben tıp istiyordum yani o sene umutliydim ama yapamadım?

Tekrar mezuna kaldım ve sınava odaklanmak için de çocukla konuşmayı kestim☹️ o şu an unide bazen resimlerine bakıyorum o kadar kalbim acıyor ki. Ama Sinav bitmeden ona yazamam ki yazsam bile ne der hiç bilmiyorum. Belki de uni de konuştuğu bile vardır...

Hayat neden böyle olmak zorunda...

Siz ne düşünüyorsunuz beni sevdiğine emindim ama işte mecbur kaldim

Gecen sene konuştuğum bir çocuk vardı ikimizde mezunduk ben tıp istiyordum yani o sene umutliydim ama yapamadım?
Cevapla